Anonym bruker Skrevet 9. februar 2009 #1 Skrevet 9. februar 2009 Prøver å ringe div. nummere for å få tak i en eller annen, men alle nummerene er ikke i bruk. Er hele sulamitten konkurs liksom?
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2009 #2 Skrevet 9. februar 2009 Nei. NOTAR på Jessheim er da fortsatt oppegående, så jeg vil tro flere er det også.
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2009 #3 Skrevet 9. februar 2009 Ok, da skal jeg prøve der. Har prøvd sånn 15 nummere, og alle er ute av bruk.
Skorpionen<3 Skrevet 9. februar 2009 #4 Skrevet 9. februar 2009 Disse kontorene er fortsatt i drift * Askim * Drammen * Bergen sentrum * Bergen Sør * Bergen Vest * Fauske * Fyllingsdalen * Harstad * Haugesund * Hinna * Hundvåg * Hønefoss * Innherred * Jessheim * Karmøy * Kongsberg * Kristiansund * Kronstad * Lier * Moa * Namsos * Nordland * Orkanger * Os * Rogaland * Sandnes * Sarpsborg * Ski * Sogndal * Sola * Stord * Søre Sunnmøre * Trondheim * Voss * Ålesund * Nybygg Bergen Sør * Nybygg Midt Norge * Nybygg Rogaland * Notar Utleie Bergen
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2009 #5 Skrevet 9. februar 2009 Hehehe hvordan fant ut dette? Nå har jeg googlet siden kl 11 for å finne div. nummer, men dette har jeg ikke sett:) Tusen takk!!!!!!!
Skorpionen<3 Skrevet 9. februar 2009 #6 Skrevet 9. februar 2009 He he. Det tok meg to sek å google det opp. Søkte på Kontor, Notar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå