liten en i februar :) Skrevet 9. februar 2009 #1 Skrevet 9. februar 2009 Jeg har termin om 6 dager, Er veldig lei av å vente. Vært på sykehuset en gang med falskerier 15 dg før termin... Nå i natt synes jeg at det væsket en del nedentil. Tenkte jeg sikkert innbiller meg det da jeg jeg daglig går å venter på at vannet skal gå. Satt på truse i 7 tiden på morgenen og sov videre til 11. Da va trusa våt. Ikke fuktig. Nå etter en time er trusa fuktig.. Kan det være lekasje eller er det falsk alarm? Har liksom større terskel med å ringe føden for å høre da jeg allerede har vært der en gang med falsk alarm og det er 2 timers kjøring til sykehuset.. Tenker jeg må bli veldig mye "våtere" før jeg ringer.. Hadde noen få rie fornemmelser i natt med vondt i korsryggen og stam mage, men ingen rier/kynnere nå Er det noen med erfaring her? Er forresten 2. gangs fødende..
birrisj05.02.09 Skrevet 9. februar 2009 #2 Skrevet 9. februar 2009 Lurer på om jeg også har lekka litt i natt, av en eller annen grunn valgte jeg å sove med truse på, og det lukta søtt av det. Hvis det lukter søtt, så er det mest sannsynlig fostervann, for det skal jo ikke lukte sånn av verken urin eller utflod. Vet ikke hva man skal gjøre om det evnt. er sånn at vi lekker, jeg skal iallefall på overtidskontroll i dag, så skal få det sjekka da. Leste et tips om å legge en gasklut i trusa, og ligger det på overflaten er det bare utflod. Men trekker det nedi, så kan det være fostervann. Du kan jo prøve å se om det kommer mer, men er du usikker, så ring jordmora å rådfør deg.
liten en i februar :) Skrevet 9. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 9. februar 2009 Hei takk for svar! Ja det lukter søtt, skal finne en gassklut å se hva som skjer. Er spent på å høre hva dem sier på kontrollen din da:) Lykke til!
liten en i februar :) Skrevet 9. februar 2009 Forfatter #4 Skrevet 9. februar 2009 Huff å nei, det skjedde visst ikke noe mer.. Er så lei av å vente på at det skal skje noe.. gikk 9 dager over termin med 1. tøtta.. så det kan fortsatt ta tid det her.. Må bare syte litt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå