Anonym bruker Skrevet 9. februar 2009 #1 Skrevet 9. februar 2009 Svigers har lyst til å ta med vår datter på 6 år til syden i sommer. jeg har absolutt ikke lyst til at hun skal reise, men føler meg jo som en utakknemlig kjerring hvis jeg sier nei.... må legge til at jeg har termin i slutten av juli, så jeg kan jo kanskje bruke dette som unnskyldning for at hun ikke kan bli med....
metaMORfose Skrevet 9. februar 2009 #2 Skrevet 9. februar 2009 Jeg hadde gladelig latt henne være med på ferie. Tenk for en opplevelse det vil være for både dem og henne, et minne for livet! Begge ungene har vært med farmor og farfar på ferie, hver sin gang, og det er herlig å se hvilke bånd de knytter og hva felles opplevelser gjør med begge parter. De har også kjempemye å fortelle når de kommer hjem, og den gleden de utviser da er bare nydelig. Og så er det så deilig å få dem hjem!
yasmina Skrevet 9. februar 2009 #3 Skrevet 9. februar 2009 Hva sier hun selv da ? Har hun lyst til aa reise saa tror jeg nok jeg hadde latt henne dra. Mener at rundt skolealder saa begynner de aa bli store nok til slike turer. Hva er det som gjoer at du ikke har lyst da ?
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 9. februar 2009 #4 Skrevet 9. februar 2009 Jeg tror ikke jeg ville sendt noen av ungene med samboers foreldre så langt på ferie, men jeg hadde ikke nølt et sekund med å sende de med mine foreldre, men det har noe med min tillit til mine svigerforeldre å gjøre. Om de vanligvis er besteforeldre som stiller opp og du ikke har noen problemer med å overlate barnet til de ser jeg ikke helt problemet. Ja, det er langt unna, og dere kommer sikkert til å savne hverandre, men du har også tid til å ta vare på deg selv og evt den nye babyen hvis den blir født før de drar. Ville nok ikke presset jenta om det er noe hun selv ikke vil.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå