Anonym bruker Skrevet 9. februar 2009 #1 Skrevet 9. februar 2009 Hvordan vasker dere klærne til babyene deres? Sengetøy og vanlige klær. Hva med Voksi posen? Er det best å slenge med en tennisball? Strikkede ullklær? Selv har jeg kastet klærne på 40 grader, sengetøy og håndklær på 60 grader. Lengre har jeg ikke kommet. Bruker Blenda sensetive flytende vaskemiddel og tøymykner.
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2009 #2 Skrevet 9. februar 2009 Klærne på 40 grader, sengklær og kluter og handduker på 60 grader. Voksiposen er helt ny, har IKKE lyst til å vaske den, da blir den ikke like fin. Men har vaska den hvite gulpeputa, og hatt posen i fryseboksen og ute til lufting.. Bruker også sensitive vaskemidler.
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2009 #3 Skrevet 9. februar 2009 Når det var nytt vasket jeg det meste på 40 gr med parfymefritt vaskemiddel og tøymykner. Ullklær puttet jeg i en vaskepose og vasket på ullprogram med parfymefri Milo Nå når det blir brukt vasker jeg det meste av klær på 60 gr pga flekker av gulp og bæsj. Ull på 40 gr, enten ullprogram eller vanlig program. Sengetøy går også på 60. Håndklær på 90 gr. Voksipose har jeg ikke, så den vet jeg ikke hvordan den skal behandles.
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2009 #4 Skrevet 9. februar 2009 Takk for det Da prøver jeg fryseren jeg og.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå