mamarama og lille banan Skrevet 9. februar 2009 #1 Skrevet 9. februar 2009 mini er så småspist for tiden (har vært syk), og spiser bare få minutter, ofte under 5 minutter om gangen. kommer han til den feite melka da? han er ganske tynn fra før av
-MtG- Skrevet 9. februar 2009 #4 Skrevet 9. februar 2009 Jeg lurer også Skal se om jeg husker å spørre om det når vi skal på helsestajonen etterpå.
Makko med to små gutter Skrevet 9. februar 2009 #5 Skrevet 9. februar 2009 Tror det er VELDIG individuelt! Jeg bruker ganske lang tid på å amme, normalt 20-25min (2pupper). Etter de første 6-7min der melka ser ut til å renne ganske fritt er det litt stopp. Jeg har mange ganger tenkt at det er tomt. Men mini veit best å fortsetter å suge. Det kan ta opptil 2-3min før han virkelig begynner å få mye melk igjen, da suger han tungt og svelger mye. -Antar at det er da den tykke melka kommer... Pumpet på lørdagen, men tenkte å amme litt rett etterpå, så gav meg etter ca 120ml. Når pappa'n skulle gi mini det på kvelden, så han på meg å lurte på om vi var tom for pulver eller no siden melka var så utvanna! Snakk om ultimat fornærmese ;-) -Han viste jo ikke at det var mm på flaska, og normalt sett ser vi liten forskjell på mm og mme på flaske.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå