Maf og lillemann Skrevet 9. februar 2009 #1 Skrevet 9. februar 2009 inatt hadde jeg så sinnsykt med menssmerter, de satt både i rygg og mage- og de var konstante- følte liksom ikke at de kom i bølger...varte i rundt 2 timer... har hatt mensmerter siden uke 32, men ikke så vonde og langvarige... kan det være begynnelsen på noe? er 37+5, og veldig klar! bekkenet mitt er også så jæ*** vondt nå- klarer så vidt å snu meg i sengen... litt klaging fra meg, syns det skal være lov nå mot slutten
Chris Cullen Skrevet 9. februar 2009 #2 Skrevet 9. februar 2009 akkurat sånn hadde jeg det i natt også. er 39 uker. kjenntes ikke ut som kynnere heller. det er over nå da. men hva er det fornoe? hadde vært fint og få hun ut nå. en smule lei for og si det sånn og begge mine venniner med termin etter meg har fått nå og blir litt misunnelig. hehe!
birrisj05.02.09 Skrevet 9. februar 2009 #3 Skrevet 9. februar 2009 Sånn har jeg også hatt det, og det har ikke ført til noe som helst, bare manglende nattesøvn.. Er fire dager på overtid nå.. blææh..
Maf og lillemann Skrevet 9. februar 2009 Forfatter #4 Skrevet 9. februar 2009 ja ja, uansett hvordan man vrir og vender på det, så er ihvertfall kroppen i arbeid! he he, skal ikke klage birrisj050209, håper inderlig jeg slipper å gå over termin! og ja, det er dritkjipt når noen sniker i køen! hehe
21.februar09 Skrevet 9. februar 2009 #5 Skrevet 9. februar 2009 Er nok modning alt sammen:( Noe er jo på gang siden det ikke er langt igjen,hihi:) men NÅR det skjer får man ofte ikke noen tein på siden man har vært i modning lenge og tenker det bare er modning...Men man kjenner vel når det er "ekte" rier... Mensmurringer/vonde kynnere=modning:)
Maf og lillemann Skrevet 9. februar 2009 Forfatter #6 Skrevet 9. februar 2009 ja, jeg hadde jo sett for meg at rier kjentes ut som sterke mensmerter, men ifølge andre her inne, så var det visst feil.. (noe som er helt greit, så slipper vi traumatiske flashbacks hver gang vi har mensen i framtiden, hehe) ekte rier kjenner man nok, de aller fleste gjør nok det ihvertfall. men for min egen del kan jeg godt sove meg til ihvertfall 5-6 cm åpning altså!
21.februar09 Skrevet 9. februar 2009 #7 Skrevet 9. februar 2009 Har hørt de som har mensmurringer og magesmerter, og vips så er det 4-5 cm åpning. Det hadde vært konge! JEg har hatt mensmurringer over lengretid og "falske rier" i en uke nå, og tenke ja, nå har jeg sikker noen cm, siden jeg hadde så vondt.. Men nei, var inne på sykehuset igår.. og ikke en mm åpning engang:( ÆSJ!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå