Gå til innhold

200 dager igjen :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og på onsdag flytter jeg over på 2. tri..Høres ganske mye ut med 200 dager, men nå håper jeg å gå lysere tider i møte med tanke på kvalmen (selv om man ikke har noen garantier for det - evig optimist)! Deilig at bekymringene slipper litt taket også :)

Hvordan er formen til dere andre jenter?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

201 dager igjen her;-)

bedre form siste uka...er kvalm før frokost, men klarer å spise.og kvalm hvis jeg ikke spiser ofte nok..men jeg klarer å få i meg mat, og da hjelper det;.)

Skrevet

Ja, du har rett i at det høres mye ut med 200 dager, MEN nå går du helt andre tider i møte..Spennende! :)

Lykke til i de neste 2 trimestrene, jeg kommer etter om vel 3 uker....

Formen min er fin, ikke vært kvalm eller ikke dårlig på andre måter...Men jeg er litt slapp, og føler søvnbehovet!

Matglad og veldig treg mage da, men det er jo bagateller i forhold til mange andre... :)

Skrevet

Deilig at det bedrer seg for deg :) Jeg trodde ikke jeg skulle si det noen gang, men jeg gleder meg til formen blir så bra at jeg kan vaske hele huset..Man føler seg så unyttig når man bare sitter i sofaen når man ikke er på jobb.. Vi sees på 2. tri om et par dager da Diamanda Galas! :)

Skrevet

vi sees på 2. tri, ella;-)))

Skrevet

Gratulerer Ella!! Kos deg i 2.tri...håper jeg kommer løpende etter dere snart... Ikm om 8 dager... :-P

Skrevet

Så spennende Pfeew:) Er inne å sniker på dere på BliGravid innimellom, heier på dere alle sammen! Nå fortjener du at det klaffer - krysser fingrene for at du får positiv test om noen dager! Lykke til :)

Skrevet

Tusen takk for det Ella!! Jeg går til akup nå, og håper det gjør susen. Men, er samtidig forberedt at det kanskje ikke vil funke den første pp'en... Har bare vært der to ganger hittil. Går en gang i uka.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...