Anonym bruker Skrevet 9. februar 2009 #1 Skrevet 9. februar 2009 Har en gutt på 9 mnd som sliter med søvnproblemer. Han sover omtrent ikke på natta og ingenting på dagen uten om 15 min. Han er veldig utrolig hele døgnet. Fått vallergan av legen men er det noen med erfaringer?
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2009 #2 Skrevet 9. februar 2009 Min sønn på 8 mnd får Vallergan mot søvnproblemer. Nå sovner han ca kl åtte, istedenfor kl tolv som han gjorde. Han er fortsatt våken ca 4-5 ganger hver natt, men sovner ganske fort igjen. Ikke har han "hangover" dagen etter heller. Jeg er veldig fornøyd med Vallergan. Det er jo ikke avhengighetsskapende, så ser ikke noe problem med å gi barn dette. Alle barn trenger søvn!
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2009 #3 Skrevet 9. februar 2009 For her er våkner han 2-3 ganger om natta og holder det gående i ca 2 timer hver gang . Er så sliten av dette. Tenkte da og bruke det fra første oppvåkning. Da han ikke har problemer med å sovne og kvelden Takk takk for tips!
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2009 #4 Skrevet 9. februar 2009 Hvilken styrke er det på vallargan til barn? Er det barnelege som har skrevet det ut ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå