millere Skrevet 9. februar 2009 #1 Skrevet 9. februar 2009 mindre stikkninger nå enn de siste ukene. Er fortsatt kvalm og har treg mage, men synes det er rart at det er mindre stikkninger. Utvider ikke livmoren seg hele tiden ? jeg er 2. gangs...
_Lotus_ Skrevet 9. februar 2009 #2 Skrevet 9. februar 2009 Jeg har hatt det likt, stikningene forsvant og jeg ble bekymret..Tror ikke jeg kjente noe på en uke, bortsett fra kvalmen da. Var nesten overbevist om at det hadde gått galt (pga dette i tillegg til litt blod på papiret 2 dager), men så var jeg på kontroll til legen og da hørte vi hjertelyd. De siste dagene har jeg fått stikningene tilbake, så livmora vokser nok i rykk og napp
millere Skrevet 9. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 9. februar 2009 Så godt å høre!! Jeg skal på første jordmortime i morgen, kanskje jeg kan høre hjertelyd da? Siden du hørte det så tidlig? Jeg har ikke hatt noen blødninger da. Og jeg kjenner jo at noe er der. Kan f.eks ikke snu meg om natten til den andre siden uten at det hugger til liksom....rart, men akkurat som det strekker i noen bånd da. Skal bli utrolig godt å gå over i 2. trim, selv om jeg ikke tror at denne uken bør være vesentlig mer kritisk enn neste uke. Den er jo ikke det. Har vært på ul tre ganger og babys har vært like sprell levende hver gang. Dette må jo gå veien!!! Gleder meg til større mage og VÅR.....
_Lotus_ Skrevet 9. februar 2009 #4 Skrevet 9. februar 2009 Legen sa til meg at det nk var litt tidlig å lytte etter hjertelyd, men hun bestemte seg likevel for å prøve siden jeg hadde blødd litt. Først fant hun ingenting, og begynte å forklare at det ikke hadde noen ting å si. Men så plutselig hørte vi den Så det er mulig ja, du kan jo spørre om hun vil forsøke? Men det er viktig å ikke bli stresset hvis hun ikke finner, for det er jo enda litt tidlig. Har også slike vonde strekk, spesielt hvis jeg hoster eller nyser, blir litt redd akkurat da siden det er så vondt. Men det er vel normalt det også regner jeg med. Siden du har vært på UL 3 ganger går det sikkert supert, har man hørt/sett et bankende hjerte er jo sjansene store for at det går bra! Vi sees inne på 2. trim. om ikke så lenge:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå