Anonym bruker Skrevet 9. februar 2009 #1 Skrevet 9. februar 2009 hei... har så kjempe lyst til å fri til kjæresten min, men vet jo ikke hvordan man gjør det.... skal man ha forlovelses ringer klare og hvordan finner man ut størelsen på fingeren? håper virkelig noen kan svare!
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2009 #2 Skrevet 9. februar 2009 Jeg ville ikke hatt ringene klare, ville heller plukket ut dem sammen etterpå, og da trenger du jo ikke vite størrelsen heller. Skal du ha ringen klar, så er det beste tipset å måle en ring han allerede har, hvis han har ringer fra før.
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2009 #3 Skrevet 9. februar 2009 Jeg fridde til min mann. Jeg kjøpte ringer på forhånd. Målte fra en gammel ring han hadde. Hadde ordnet barnevakt til onga, så dro vi ut å spiste på resturant. Fridde kvelden før da, når klokka ble 00 på skuddårsdagen. Klarte ikke vente lengre da:D Men gjorde ikke no spesielt ut av det da. Bare skrev et dikt til han åsså spurte jeg om han ville gifte seg med meg. Å det villa han, Han ble kjempe gla.
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2009 #4 Skrevet 9. februar 2009 takk for fine svar:) tror jeg må prøve å få hjelp fra faren. eneste muligheten jeg har tror jeg for å finne ut ring størrelse.... håper han og blir gla! dumt hvis han sier er du gal, aldri i verden...hehe! Bare redd han finner ut at jeg driver å planlegger noe... Tenkte jeg skulle gjøre det når vi skal ha ferie.... jeg er ikke så avhengig av at det skal være mannen som gjør det... tenkte han har sirup under skoa, så skal det bli noe av er det bare å gjøre det:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå