Gå til innhold

Mikadimoo, -hvordan går det...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Har tenkt på deg og spiren i helga...

Håper Tysklandsturen var vellykket og at alt er bra med dere!?!

*klem*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slenger meg på denne og håpe på oppdatering snart :)

Skrevet

Har også tenkt masse på deg i helga!! håper alt er bra!!! :))

Skrevet

Jeg lurer også på hvordan det går....

*krysser fingrene*

Skrevet

Herregud så søte dere er, nå begynte tårene og trille her. Jeg har det ikke så bra desverre, jeg vet overhodet ikke hva som skjer. Limer inn noe jeg skrev i et annet innlegg over her:

Det hele startet med at jeg 29jan testet svaaaaaaakt pos, så lør og søn negativt, så tir og ons positivt hjemme, men en negativ test og en svakt positiv test hos legen. Da jeg gikk gravid med nr 1, var testene sterke og fine før ikm, så jeg reagerte litt på dette nå. Jeg tok nye gr.tester tor, fre, lør og søn (i helgen), alle har vært positive, tom. de digitale.

På onsdag forrige uke, den 4 feb tok jeg en hcg-prøve som du ser her over, viste 22, det var da på dpo 13 ca. Altså veldig lavt, så legen sa dette nok helt sikkert er en ma. Jeg har vært i utlandet over helgen, og derfor ikke hatt muligheten til å ta ny blodprøve før i dag. Jeg skal til fastlegen min kl 10:40, men tenker å gå privat etterpå, dersom hun ikke henviser meg. Jeg gråter og er HELT fra meg, jeg kan jo ikke bare gå rundt som dette og ikke vite, jeg må jo få vite, evtl. fjerne rester om det er noe der inne. For det kommer ikke ut av seg selv, i allefall ikke hittil :( huff jeg er SÅ lei meg !

Sånn, jeg vet altså ikke helt hva jeg skal gjøre nå ='( jeg må komme meg til fastlegen i dag og gjøre alt jeg kan for å få en ultralydtime. Om hun ikke gir meg henvisning går jeg privat. For hcg'et var jo SÅ lavt. Huff man leser om SA og MA her inne, men man trodde jo aldri det "skulle skje seg selv". Og nå står jeg her, oppi det, og har kanskje mistet. Jeg er bare så utrolig stresset, har grått sååå mye. I tillegg døde mormoren min igår, fikk tlf i en butikk i tyskland. Jeg og mormor hadde et såååå godt og nært forhold, så nå er det rett og slett for mye for meg. Samboer er ute og reiser og jeg er faktisk helt alene. Gruer meg så til dagen nå jeg huff....!

Skrevet

Kjære deg...

Du har jammen mye for tiden...

Kondolerer, det var trist å høre om mormoren din. En venninne av meg mistet faren sin bare dager før hun fødte sin datter. Noen kommer, noen går... Utrolig trist, men en del av livet. Håper du har muligheten til å sørge sammen med andre i familien, å være alene i en sånn situasjon er fryktelig tungt. Tenker på deg!

Og så dette med spiren, da... Skjønner at du er stressa og redd, bare klarhet kan hjelpe deg videre nå. Ønsker deg lykke, lykke til i dag, håper du får den hjelpa du fortjener (og har rett på!), og selvfølgelig at spiren har det bra der inne!

Vi er mange her inne som er med deg!

Stor klem!

Skrevet

Det va da ikkje måte på ka du ska måtte tåle!! E ikkje så mye eg kan sei som gjør det bedre....men!! Som du ser her, så e du ihvertfall i tankene te mange her inne!!!

Håpe det løse seg nå!!

Masse varme klemmer!!!!!!!

Skrevet

Først vil jeg kondolere så masse med mormoren din. Jammen har det ikke vært mye for deg i det siste!

Men har du tatt noen graviditetstest hjemme i det siste? Lykke til hos fastlegen i dag da. Jeg kan ikke helt fri meg fra tanken på at du er gravid jeg da, så krysser fingrene for at jeg har rett.

Klem fra

Skrevet

Hei alle søte dere, jeg blir bare så utrolig rørt over alle dere her inne. Fremmede mennesker som alikevel støtter og tar vare på hverandre. Jeg finner faktisk stor trøst i det. Jeg har akkurat kommet hjem etter en lang dag. Har skrevet om det i den andre tråden her inne på bli gravid, så om dere lurer på hvordan det har gått kan dere gjerne lese der. For å si det kort så var jeg hos legen min i dag som tok en hcg-prøve. Får svar på den i morgen. Ellers sa hun at jeg bare måtte ha masse tålmodighet og vente.... (lettere sagt enn gjort).

Jeg ble veldig glad for at jeg tok i mot rådet her inne og ringte sykehuset selv og fikk time i morgen. De tar da en innvendig ultralyd og sjekker det de kan. De kan ikke se mye nei, men de kan se om man har blødninger etc. Så jeg håper jeg vet mer i morgen. Det gjør jeg jo forsåvidt iom. at hcg-resultatene forteller meg alt. Jeg får i tillegg tatt en prøve til på sykehuset, som kun tar to timer før jeg får svar.

Når det gjelder mormoren min så døde hun i midt-troms, jeg har bodd der i alle år da jeg var liten og har akkurat hatt henne på besøk her over hele julen til januar. Så jeg er veldig glad jeg fikk den tiden. Veldig nære med henne kan man si. Nå er begravelsen på fredag, og jeg håper bare jeg finner ut av alt dette, slik at jeg kanskje kan få med meg begravelsen. Vet jeg blir ufattelig lei meg om jeg nå plutselig spontanaborterer og sitter her helt alene, i tillegg til å ikke kunne si farvel til mormor på en ordentlig måte. Nå høres jeg jo veldig dramaqueen ut her, men dette er bare litt for mye på en gang. Rett og slett litt tungt. Det man ikke dør av, gjør en sterkere ! Satser på det !

Kommer naturligvis til å oppdatere dere alle. Jeg som dere håper på det beste, men må nok innrømme at jeg nå er redd at denne runden desverre ikke gikk min vei :(

God klem fra en trist meg !

Skrevet

Hei igjen...

Ja, er det ikke rart at man kan føle et slikt fellesskap med mennesker man overhodet ikke kjenner...? Men vi har jo alle minst én ting felles...

Jeg skal tenke på deg i morgen også, jeg. Håper du i det minste får klarhet og at du senere i uka kan ta avskjed med bestemor i nord. Også når det er tungt, får man prøve å tenke slik at det alltid er en grunn hvorfor ting skjer, -hvis spiren i magen er levedyktig holder den ut både dette og mangt til...

Stor trøsteklem!

Skrevet

***kjempeklem tilbake***

Du virke veldig sterk må eg si!! Det ska du ha!! Og tårer e til for å lette på trykket..sjøl om en kanskje ikkje merke det midt oppi situasjonen...Trist at du sitte heilt aleine oppi alt dette... Lenge til din kjære kommer hjem da??

Men du vet når du trenge litt oppmuntrende ord, så e det bare å slenge inn en melding her inne...mange som tenker på deg og vil det ska gå bra for deg!!!

Skrevet

Igjen tusen takk :) Jeg lover å holde dere oppdaterte, jeg er nok litt på og av her utover kvelden. Han kommer ikke hjem før den 25 egentlig, så vi får se hva som skjer nå. Det er ikke lett for han å være såpass langt unna nå heller tror jeg.

Jeg har bestemt meg for å være sterk, for jeg SKAL ha en spire rett og slett. Og om denne ikke er levedyktig, så var det ikke meningen. Magre ord, jeg vet, men jeg må bare tenke slik. 3pp var jo ganske fort, så jeg håper bare det går enda fortere neste gang.

Skriver helt sikkert her inne igjen i løpet av kvelden.

Klem klem

Skrevet

Varme tanker sendes til deg!!! Det er mye å takle på en gang!! Du er i våre tanker!!

Skrevet

Takk takk, jeg har nå lest en HAUG med innlegg, og 22 i hcg er for lavt rett og slett, så nå blir det i allefall ikke veldig overraskende imorgen :( trist alikevel.

Skrevet

Håper ihvertfall du får noe hjelp/trøst/støtte/svar i morgen på sykehuset!

*klem*

Skrevet

Vil bare gi deg en god klem og håper du fikk det svaret du ønsker deg på ul idag. Lykke til videre.

Skrevet

Tusen tusen takk. Har lagt ut et innlegg om dagen i dag. Og om dette går rette veien, håper jeg at noen her inne kanskje har lært litt om tilfeller med lavt hcg. Man må jo ta med seg alt man kan av info og lære :) Hilsen meg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...