Gå til innhold

Jeg er gift og har funnet meg en elsker og nyter det.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen min suger i sengen og vet bare å jukke på. Ikke noe forspill eller noe. Nok er nok.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor giftet du deg med ham hvis han er så dårlig i senga, da?

Skrevet

Jeg også, selv om mannen min er et villdyr i senga. Får bare ikke nok sex!

Jadijadijadi!

Skrevet

Han var ikke sånn da vi giftet oss. Det endret seg etter ca 8 mnd. Vi har vært gift i 12 år nå og nå vil jeg ha skikkelig sex.

Skrevet

Mannen min er god i senga han, men jeg har bedratt han selv om. Her er det noe i det daglige som mangler, men det synes ikke han. Det har kun hendt en gang at jeg har vært utro, nå er jeg bare utro i sinnet. Hver dag!

Skrevet

Herregud så tragisk.... Håper du blir tatt på fersken.. Og at han tar fra deg barn og alt du eier.............

Skrevet

Det må da være helt opp til hver enkelt om man har elskere/elskerinner, mener jeg..

MEN,- man må være åpen om det OG gi ektefelle/samboer samme mulighet til å finne seg en annen,- enten seksuelt eller intelektuellt.......

Er det hemmeli gog man ikke tillater parnter å gjøre det samme så er det ikke tilgivelig..

HI,- tror du ikke årsaken til at mannen din er så EGO i senge er fordi han gir "alt han har" til en annen???

Skal dere snakke om det kanskje,- så mulig dere slipper å være hemmelighetsfull ovenfor hverandre???

Skrevet

Hi!

Kanskje du skal prate med mannen din om hvordan du føler det før du har deg med en annen?

Skrevet

Vi har ikke barn. Synd for deg. Dessuten så vet han om det.

HI

Skrevet

Vi har snakket om det flere ganger. Helt greit for han så lenge han slipper. Orker ikke sier han.

Skrevet

Er jammen meg mange merkelige folk rundt omkring! Hva er vitsen med å være sammen? Kan dere ikke bare flytte fra hverandre. Må jo være så slitsomt å gå rundt å ha det slik som dere. Han klarer ikke ha sex med deg og du legger deg ned å skrever for andre. Dere er ikke akkurat ment to be...Hvorfor ikke skille seg, jo før jo bedre? Jeg er nysgjerrig av meg og undrer oppriktig.

Skrevet

Jeg er enig. Hvorfor ikke gå fra hverandre. Hva er vitsen med å leve med en man ikke er fornøyd med.

Er det så viktig og virke så forbanna lykkelig ut utad?

Man tror mange er så lykkelige i ekteskapet sitt, men jeg begynner virkelig å lure på hvor mange det egentlig er som er lykkelige. Ikke så mange som man skal ha det til tror jeg.

Er det en skam å gå fra hverandre hvis ting ikke fungerer da eller????

Skrevet

Sånn synes jeg er helt greit... Og når mannen din vet om det, så fatter jeg ikke at alle andre over meg her, skal begynne å whine!!! Selv om man prøver å tro at menneskerasen er monogam, så er den ikke det! Og når folk velger å leve annerledes enn det som er "vanlig", så synes jeg at de skal få lov til det.

Skrevet

Hvis mannen din vet om det og synes det er ok, så er du ikke utro, dere har et åpent forhold. Det er to helt ulike ting.

Ikke at jeg ville hatt noen av delene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...