Gå til innhold

flere som er lei falske alarmer?!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

nå blir jeg snart lagt inn trur jeg... har hatt falske alarmer titt og ofte i fem uker nå og trur jeg går på veggen snart. blir så deprimert og ikke minst et monster for den som trår feil i mitt nærver!! ikke liker jeg å være sånn mot dem jeg er glad i men guuuuuuuuuuuuuuuuud så dumme dem er til tider ;) tenk å si det ene og gjøre det andre eller bare gå sånn i trappa...hehe

så kommer kvelden, og da begynner dem..sammentrekninger som er helt annerledes enn i går.. da kanskje det er no...legger meg m håp om en turbulent natt...phøøøø våkner i fin form neste morra og livet er jammen kjipt!!

nå er det morgen og har sterke sammentrekninger,verre enn tidligere..hmmm kanskje det er no? eller kanskje dem er som sist... stopper helt opp.... nei dette er selvforskylt tortur...eller ...selvforskyldt og selvforskyldt... mannen sin feil...hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe jeg må lissom le litt for meg selv når jeg leser det du skriver! Ganske likt sånn jeg føler det om dagen:D

Å ikke det at jeg unner andre å ha det sånn,men det er jammen meg godt å lese at det er flere av oss.... for det er et rent helvette! Hormonene flakser rundt,og om man skal le,gråte,kjefte eller være rolig vet man ikke! Å da er det jammen meg ikke lett å være så veldig sosial. Er jo rett og slett ustabil:P

Å det aller værste om dagen er alle de falske alarmene som du sier..

Det å sitte å vente på å få skikkelig vondt er noe man kun gjør når man er dritt lei vettu! Å når det da gang på gang kun er tull blir man ikke akuratt i bedre humør! hehe

Syns i grunn den siste mnd har vært tungere enn de mnd tidligere tilsammen! Ikke bara fysisk,men åsså psykisk! Hormoner,venting,vondter osv.

Nei det er jammen meg godt det er verdt det til slutt og når ungen er ute,så er ALT glømt! =)

Masse lykke til med fødselen,håper det skjer NÅ!

Skrevet

Mohahaha! Skulle tro det var jeg som hadde sendt inn dette innlegget, har det AKKURAT på samme måte. Er som en 5 åring har jeg fått høre, og da begynner jeg HVERTFALL å grine hehe! HAr hatt alle falske alarmer som går an å få, mangler bare masse blod nå , men som ikke er blod,men farge fra en rød bukse liksom. Skal den ungen aldri komme seg ut?! MEn det verste er å gå å kjenne på vondter som man ikke er sikker skal være der eller ikke! Blir jo surrete i hodet av de! Føler jeg har kjent på alt som går an å kjenne, så når fødselen virkelig er i gang så skal jeg vente en hel evighet før jeg ringer sykehuset for å være forbanna sikker på at det er ungen som kommer ut og ikke ENDA en falsk alarm hehe:)

Skrevet

Henger meg på, har termin den 19. men har vært overbevist om at det skjer før. Har hatt murringer og sammentrekninger på og av i ca en uke, og innser nå at det kan gå slik helt frem til termin. Jeg må bare fortrenge disse ønsketenkningene og tenke at jaja så får jeg gå med denne magen da.... Men jeg skal drøye det så lenge som mulig med å ringe føden jeg også, for jeg vil ikke la meg lure.... Slitenogleiheiheihei

Skrevet

Jeg samler alle disse vondtene i en haug og tenker dem som modning, modning og modning, så når jeg har vært tålmodig nok kommer en kjempe vondter som jeg er HELT sikker på IKKE er modning og da kommer belønningen:)

Skrevet

hiver meg på her jeg også :)

ligger å ananlyserer hver lille sammentrekning og er like spent hver gang jeg er på do om det kanskje er litt mer slim nå osv :) man blir jo helt tullete. hehe

og humøret holder i 3 min om man tar seg sammen. Hadde bursdagselskap med bror min, ungen og dama igår og de er jo kjempekoselige men i går ble jeg sittende å skjule på de og lure på om de alltid var sånn, de skravlet og hadde ingen hast med å dra hjem og jeg var klar for tomt hus før de kom omtrent, hehe..

gleder meg til å få tilbake kroppen og humøret nå. Dette er ikke moro!!!

Og kommentarer som at jeg syns du har forandret deg nå så nå må det vel snart skje noe er de dummeste som fins. Jeg syns du ser godt ut med bollekjaker og dobbelthake jeg og det varer nok ikke lenge nå. Spyr når jeg ser trynet mitt i speilet jeg og skulle gjerne gått i dekkning fram til etter fødsel :)

Og 5 åring i huset er jo minst dobbelt så aktiv som før stakkar, Egentlig en skikkelig drømmeunge om dagen og veldig snill og forståelsesfull men om hun uheldigvis blir litt gira opp og maser pittelitt så er mamma en skikkelig gretten unge tilbake :) selvom jeg prøver å ikke la det gå utover de jeg er glad i så er det jo omtrent umulig!!

nei, jeg syns den babyen kunne skjønne når besøkelsestiden inni kroppen min er over. for min del er den over for sånn ca 5 falske alarmer siden :)

Skrevet

å så godt at det er flere enn meg her ute. hehe.. ja det skal ikke være greit. det å gå på do og like spent hver gang om den berømte slimproppen er kommet,er det litt vannavgang...eller håp i det hele tatt...men det lille håpe blir skyldt ned i do hver enneste gang.

mannen min har skiftet navn til mange ikke pene kalleord om dagen om det er et eller annet feil han sier. hhehehe ja hadde det ikke vært for at han skjønner at dette er graviditeten så trur jeg nesten jeg hadde vært skilt og fått et stempel som tilsier at jeg hører hjemme blant de mest ustabile i denne vide verden..så dem skulle fått en skikkelig diplom for å holde ut...vi snakker om spa... trur nesten dette skulle gjelde dem å jeg.. haha..

og det du skriver -kanskje kommer bebin- at du sitter og skuler på det stakkar besøket ditt.. hehe..sånn har jeg det å. her m min egen mann.. tenker som så.. har han alltid vært så dum? her lar han ørepinnen ligge framme på badet sånn at jeg ser den? eller mener han at å rydde etter seg er å la smør og smør kniv ligge igjen... herregud hva har skjedde m mannen jeg giftet meg med?!! han er jo blitt som en 15 åring..bare se..å sånn han snakker til minsten.. nei dette går ikke dette er jo ikke han og så kommer smella fra meg... som er den fornuftige og står der m pekefinger og sier at han har forandret seg så masse bla bla bla...

komedie uten like...hahahahehehe ja her hjemme er det gøy.

vi som stråler, som vi gravide får høre...hehe og så vakre vi er...føler meg som en vannfylt svær gris m tre bein her jeg går...joooooooooooooo da så vakker atte... fra innsiden og ut..

skulle ut i går og gå tur m familien... ikke nok m det at mannen ikke fikk ræva i gir når jeg mente det var mest fornuftig å gå, men når jeg har kledd på minsten sendt han ut da til faren som allereede har fått på seg klær og står ute og måker for å trøkke i fleisen min at du bruker jo så lang tid lell så jeg måker imens.. jo da finner jeg fram en utebukse jeg kan gå i,for de joggebuksene jeg får på meg er jo på vask og sprader rundt i strømpebukse for oss m stor og fin mage.. den utebuksen..den får jeg jo søren ikke opp over rompa..og når jeg endelig har brukt det jeg har av numme fingre til å klare det så klarer jeg ikke å lee en muskel for den sitter så stramt...og får tatt den av meg og finner heldigvis en bukse som jeg fikk låne av min litt overvektige mor...heldigvis, for den passet jo... jippi...så er det å sette seg i trappa og få på seg skoene..det er jo utrolig at jeg klarer..men måtte jo løsne på snøret i stedenfor bare glidlåsen for denne grisen er overfylt av vann til slutt.. også stikker dem kjekke mannen min hue inn den flotte utgangsdøra..er du ferdig snart eller!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ååååååå jada kommer meg jo ut lykkelig for at jeg kunne fikse skoene m å bare løsne på snøre..sier til min mann at jeg har vel ca 10 kilo m vann i kroppen. da kommer det fra den kjekke mannen min..prikken over i en nok en gang...det er nok mer enn 10 kilo m vann trur u ikke det da?!!

hahahaha enda et eksempel på den idylliske situasjonen vi lever i vi gravide m omtenksomme menn...hihi

Skrevet

hehe :)

ikke greit å være mennenen våre heller tror jeg :)

min er blitt så utrolig snill og forståelsesfull at det ligner ingenting, han skraper bilen hver kveld i tilfelle fødsel, han måker gårdsrommet og legger fram klær til 4 åringen osv i tilfelle mamman hans må komme som barnevakt i løpet av natta osv :) verdens beste mann om dagen (han er snill og søt ellers også altså, bare ikke like mye pus da kanskje.hehe) men han er verdens mest irriterende også. Han støvsuget før besøket i går og jeg sa vi måtte ta litt nøye siden det var en stund siden sist, altså flytte stoler og vedkorg osv... jaja, jeg flytta stolene når han kom med støvsugeren ellers hadde det ikke vært gjort og da han hadde pakket inn støvsugeren og var så fornøyd med seg selv så jeg at joda, under vedkorga, der var det ikke støvsuget. hehe. for en tyrann man er!!! måtte bare bite det i meg men omtrent hatet den slubben av en mann jeg har. hehe.... og han som faktisk er veldig flink da :)

og kos, det er et skummelt område for mannen om dagen. Når han koser vanlig kommer kommentarene med at "huff, du er så innpåsliten, jeg er ikke i humør til å kose så mye og ha folk oppi trynet mitt om dagen jeg" og når han da respekterer det og holder litt avstand eller koser mye svakere så blir jeg hysterisk og syns ikke han er et skikkelig mannfolk som kan gi kona si en real god klem og holde rundt. Jeg hadde definitivt skilt meg fra meg selv om jeg hadde vært gift med meg selv altså :) og man ser det jo så godt sjøl også at man er urimelig og teit men klarer ikke styre den dumme over gravide kroppen :)

Om lørdagen gikk snuppelille på ski hele dagen og da det ble ettermiddagen og jeg nesten ikke hadde sett henne i de hele tatt fant jeg ut at vi alle kunne jo gå en liten skitur sammen. Joda... bare finne ei bukse som var nogenlunde å gå i med magen osv... mannen hjelper meg med skiskoene og ut på tur aldri sur... så er jo stakkars lille jenta sliten og turen blir kjempekort og jeg tenker at " dumme mannen som ikke sa ifra at ungen hadde gått SÅ mye på ski i dag og sikkert var altfor sliten så jeg hadde sluppet å styre med alle de buksene som ikke passer osv" hehe... skikkelig vellykket familietur... jeg klarer heldigvis å holde kjeft og ikke si alt jeg tenker da for det er jo bare hormoner som styrer det men fy så stille og gretten jeg blir uten å ville det :)

Skrevet

Lei av falske alarmer ja! Falske alt mulig. Falske signaler på modning, rier, kynnere.. så bare få vite av jordmødre at det der er ikke rie, ikke tegn på fødsel eller modning, ikke lekkasje... ikke ditt ikke datt...

Jeg blir så oppgitt jeg. Orker ikke mere. Ikke at jeg er den som har hatt mest maserier her, tvert imot. Men alle de gangene jeg håpefullt jubler fordi jeg har så vondt i magen... så viser det seg bare å være diare eller noe sånt! Og etterpå kan gråten omtrent ta overhånd, for det var feil igjen.

Skrevet

Deilig lesning dette her, litt galgenhumor trengs i disse tider.... Selv har jeg innsett at jeg har termin 19. februar, at det faktisk er 10 dager til, og at de sikkert hadde rett på UL da den 19. ble fastsatt som termin og at det ikke var den 8. slik menstermin tilsa.... Så tross alle murringer, sammentrekninger, nedpress og et ansikt som stadig blir mer pløsete, har jeg resignert og innser at dette nok ikke er tiden nei, ikke i dag heller.

Skrevet

vi får bare håpe at alle disse sammentrekkningene og vondtene og alt annet vi leter etter som fødselstegn gjør jobben sin og at vi og alle andre fødeklare ramler inn på fødeavdelingene og trykker ut små søte babyer i løpet av natta :) hehe

for meg kommer dere sikkert ikke til å se her i morgen heller... jaja, spørs om det kanskje var sånn at førstemann var lettere å forstå seg på ang fødsel her i gården. Var jo ikke en brøkdel av disse tullegreiene før hun spratt ut :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...