Gå til innhold

Noen som skal på Madonnakonsert?=)


lmx

Anbefalte innlegg

Håper jeg ikke er alt for optimistisk! Dette er min første og har rett og slett ikke peiling på hvordan ting kommer til å bli, men evig optimist som jeg er tror jeg at en Madonnakonsert 1-1,5 mnd etter at småtten er født går bare godt=) Flere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja det skal jeg og er SÅ glad!!!Har også en liten da men skal få til dette uansett!Har en fra før og husker meg selv sist gang,ikke lett for å rive meg løs fra henne og hun ville ikke ha noen flaske på den tiden heller men i verste fall får pappaen kjøre ned så jeg får ta en ammepause :) Varer jo ikke så lenge heller så det går nok bra! Kjedelig å ikke kunne ta seg en øl når man er på sommer konsert da men det kan man jo ta igjen en annen gang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja!! Billetten er i boks! Vet jo ikke hvordan ting er da, men regner ikke med det blir noe problem å kvitte seg med billetten om det ikke går. Men gleder meg skikkelig :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ikke og er kjempemisunnelig på dere og alle venninnene mine som klarte å få tak i billett... Kos dere masse og nyt konserten.... Dette fortjener dere!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaa, må jo prøve å få til det. Mannen får evt trille i området så får jeg hoppe ut med puppen hvis ikke h*n tar flaske.. men det er jo bare snakk om noen timer så håper det går fint :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tjo ho, eg fekk tak i billettar til ekstrakonserten i dag på livenation.no - forhåndssalg no fram til kl. 15 før resten blir lagt ut måndag!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jess! Gleder meg så veldig! Det skal mye til for at jeg skal sluntre unna den konserten. Har alltid snakket om at jeg måååå se Madonna før hun ikke har konserter lenger. Så dette passet jo kjempebra.. :) Nei, vi får det til, jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...