Slumdog Skrevet 9. februar 2009 #1 Skrevet 9. februar 2009 Hoeres sikkert rart ut, men lurer paa om det er noe forskjell mellom mensmurringer og "gravidmurringer"... Er de sterkere/svakere eller kjennes det helt likt?
Junune Skrevet 9. februar 2009 #2 Skrevet 9. februar 2009 Hei Rundt uke 5-6 hadde jeg stikkinger i ene sida nede i magen, nå er det mere murringer og litt sånn knipetak der nede. Har hatt mye menssmerter og synes det kjennes helt likt ut.. Var på førstegangskontroll i dag og spurte om dette da jeg syns det har vært frytelig vondt til tider de der krampetakene og var litt bekymret for om det kunne være tegn på at ting holdt på å gå galt. Ble veldig beroliget Han sa at det kunne være pga stress, og at det kunne være kynnere, enda jeg bare er 7+1 uker på vei... Hvis det fortsatte like sterkt måtte jeg komme tilbake å få sykemelding, så jeg fikk ro og slapp stresset på jobb
Slumdog Skrevet 9. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 9. februar 2009 Jeg tror kanskje mine er vanlige mensmurringer jeg.. Haapet jeg var gravid, men naa har det kommet litt blod saa da skal det vel litt til. Jaja.. Lykke til videre i svangerskapet!
lovelyme Skrevet 9. februar 2009 #4 Skrevet 9. februar 2009 det er vanskelig å skille mensmurringer fra de murringene je ghar nå.. men ifølge legen var det helt normalt med murringer.. hun snakket noe om utvidelse av eggestokkene eller noe sånt? Er 6+2 idag..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå