anrø Skrevet 9. februar 2009 #1 Skrevet 9. februar 2009 Jeg hadde mens den 9 januar. Trodde jeg fikk den på lørdag.For d kom noe littegranne brunt,men d ble lysere på søndag.D va bare noen dråper. Nå er d ingenting,bare vanlig utflod. Sorry detaljer. Er redd jeg er gravid....igjen. Har murringer,kjennes som den kommer.
2prinsesserogbim Skrevet 9. februar 2009 #2 Skrevet 9. februar 2009 Ta ein test så finner du ut av det
anrø Skrevet 10. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 10. februar 2009 Ja jeg burde vel d. Men gruer meg til resultatet. Enda ikke fått den. Det rare er at jegkjenner lukt overalt. Og d har jeg gjort når jeg har vært gravid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå