Gå til innhold

I dag blir det e flott dag!

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag tidlig hadde vi e UTROLIG flott fullmåe som hag over åse, ikke helt ulik e gul ost. å kommer sola opp, og det teger til å bli e ydelig dag! Litt kald, me det er så det skal være midtviters, sys jeg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

God morgen du N-løse:-)

Her var det 16 blå og en vannvittig flott soloppgang.

Den fullmånen så jeg i går, vi står nok opp forsent til å se månen ja:-)

Nå er det så vakkert ute at jeg burde nok spenne på meg skiene....... Men når jeg tenker meg om, er det deilig å sitte her med fyr på peisen og varm kaffe:-)

Ha en flott, kald dag:-)

Skrevet

-løse, haha! c",)

Vi har flotte skiløyper ute på jordet, kaskje det blir e lite rude før jeg drar på jobb. Vi har lissom så derre ski-i / ski-out her for tek ;-)

Me varme på peise er godt det også, så kaskje det bare blir med det i formiddag.

Skrevet

Vi har da litt sånn ski-in/-out her også da:-)

Må bare gå ned bakken, for her er det strødd og da er jeg redd det lugger litt.

Ellers kjører det preppe-maskin på jordene her, og han kom igjen i går morges, for da var jo løypene snødd ned:-)

Så her har vi både klassiskspor og skøytespor.

Og selv om vi bor sentralt så bor vi godt ute på bondelandet ja:-)

Skrevet

Her har hele dagen vært grå.Å masse hvitt har ramla ned...Så nå har vi mer enn nok.Kan godt stoppe ja.Etter dager med minus ned i over 12,er det nå atter en gang på pluss siden.

Jeg overtalte gubben til å ta spaden fatt å ;o) I mårra er det tid for aking og ski på di små.Mens jeg skal sitte å se på....tror jeg...

Skrevet

Åh ja, den månen så jeg både søndagskveld og mandagsmorgen! Den var lav og stor og vakker:-)

Igår var vi nede i 16 minus her. Hentet lille rosa med akebrett i barnehagen og det var stor stas. På kvelden var vi i stallen og det er så det knirker under støvlettene!!! Nå er det vinter!

Merker at kroppen begynner å bli shipshape igjen også, for nå trenger jeg lite søvn igjen. Våkner grytidlig, og nå står bønnesuppa med svineknoke og syder på ovnen. Så blir det deilig middag etter jobb idag og:-)

Nå kan jeg vel snart vekke de andre her eller?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...