Anonym bruker Skrevet 9. februar 2009 #1 Skrevet 9. februar 2009 ....var selv utro og vi sliter hjemme:-( Mannen min har det vondt og jeg har det å.Det var forferdelig å gjøre det mot ham men jeg prøver så godt jeg kan å "vise anger og skam" og håper jeg får ham tilbake.Men jeg sliter av og til "dobbelt" for å si det sånn........ Det som nemlig plager meg er sånn type "hevnfølelse" mht til ham jeg hadde forhold med.Vet at man burde ikke tenke sånn men ofte tenker jeg at han "slipper billig unna" iom at det "daglige familielivet hans" fortsetter på en måte akkurat som det var.Og han trenger ikke å være bekymret over noe som helst ..........Kanskje alt gjør meg mer vondt fordi han på en måte ikke vær helt "ærlig" mot meg og "alt" det han har sagt til meg mens vi var sammen sånn at jeg av og til "føler meg lurt":-( Han liksom ville gjort det ene eller det andre for meg og kunne aldri kutte ut det vi hadde(mens jeg faktisk har forsøkt det flere ganger men han gjorde det veldig vanskelig).... Feil måte muligens å si det på og jeg vet at det hjelper lite om han også "får det vondt og jæ....g" men hvordan slutte å ha sånne tanker? Eller hvordan kunne jeg iallefall "gjøre kona hans litt mistenksom" sånn at de ikke får det jæ...g men bare at "informasjonen" fører til litt "ustabilitet i deres ekteskap"....... Noen som har vært i lignende situasjon?
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2009 #2 Skrevet 9. februar 2009 ehhh.. hvorfor skal du gjøre hevn da ? Du har jo fått det som du var ute etter ? En elsker, og han fikk sin elskerinne... er jo ikke hans feil at du egentlig vil noe mer. Syns du skal legge de barnslige tankene dine bort og heller konsentrere deg om ditt eget liv. Håper for din del at du er 14 år på måten du skriver og tenker.
Maya06 & Leah 07.08.09 Skrevet 9. februar 2009 #3 Skrevet 9. februar 2009 Skjønte ingenting av innlegget ditt jeg..
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2009 #4 Skrevet 9. februar 2009 Vet du hva, jeg synes det er dirket ondt å tenka et familielivet deres også burde få litt ustblilitet.. Hvis det er unger inne i bildet syntes jeg det er ennå verre.. Ødeligge livet dems mer enn du trenge bare fordi ditt har blitt kipt? Fordi du er sur på x-elskeren? Jeg har selv opplevd å få vite a mannen min var utro av en "snill" innformant, og jeg unner INGEN å gå gjennom det vi har gjort! ikke en gang hun har var utro med, for jeg vet at det ville ødelegge for hennes barn også! Håper du tenker deg om en gang til...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå