Gå til innhold

termin i dag!


Nelliesprelli09

Anbefalte innlegg

og ikkeno skjer,jeg er så leeeei!

Hadde avtale med legen om å ringe idag. Men hun er ikke på jobb!

Jeg er så skuffa!!!!!!sukk. Må vente til imorgen før hun er tlbake....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei

Jeg har 4 dager til termin, dette er mitt tredje svangerskap, gikk to uker over termin med begge de andre. Så jeg regner med det denne gangen også :-)

Men det er slitsomt og vente, blir bare utolmodig av det, så da er det like greit å finne på noe, sy gardiner foreksempel :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

termin idag..jaja.. jeg skal på kontrolltime på sykehuset ida, så da er jeg lysten til å sette meg på gangen på føden å skrike etter å bli satt igang..(!) ja, sååå galt er det!!! Sku ikke tro jeg er mye voksen av meg isåfall, men jeg fungerer ikke fra dag til deg, men dette bekkenet/ryggen.. sover i snitt 3 timer om natten t.o.m ved hjelp av søvndyssende tabelett....vet ikke hva du/dere der ute mener om dette, men selvfølgelig er en forutsetnig at livmorhalsen er litt moden, ellers vet jeg at jeg bare må vente, men orker ikke gå hjemme lengre,..skal om så bli lagt inn..det skal jeg:-/ jaja, lykke til alle sammen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også termin idag. Jeg har egentlig vært forberedt på at jeg sikkert kommer til å gå over termin, men det er litt rart i dag allikevel. Håper han ikke venter alt for lenge med å komme ut.

Selv har jeg vært og er jeg i kjempe god form. Men jeg forstår godt at det ikke er like greit for alle å gå over termin.

Lykke til alle sammen! Vi får trøste oss med at det uansett ikke er så lenge igjen nå.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

fytti, da sitter jeg her på barsel som jeg ønsket..om noen vet hva ordtaket "stripping" vil si, ble dette foretatt idag, sammen med modningsakupunktur.. helt greit, og nå blir jeg her til hu kommer ut! da fikk jeg det som jeg ønsket... og jeg er lykkelig over det:) ryggen/bekkenet er fremdeles vondt, men det er godt å føle seg ivaretatt og fortstått:) selv om jeg savner samboer som er hjemme alene.... det er det triste med dette.. selv om han besøker meg hver dag om en skal bli værende her flere dager:) Vil bare si at det lønner seg å si hva jeg føler te de en prater med, sånn at en ikke drar hjem uten å føle en har sagt det som det er, mange stolte sjeler der ute som meg selv, som ikke vil si det som det er... en skal liksom fikse allllt selv.....hmm.. jaja, ønsk meg lykke til jenter:) Lykke til alle sammen ihvertfall:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår godt hva dere mener... lei jeg også... hadde termin 11. februar.. kjennes ikke ut som hun kommer i dag heller.. men man vet jo aldri!

Alle spør hele tiden om hva som skjer, og om hun har kommet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...