Gå til innhold

Trenger litt råd......


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har veldig lyst til å bli gravide, men jeg har kun et vikariat som går ut 1.april, og muligheten for forlengelse er liten pga innstramminger i bedriften!! Det er ganske vanskelig å få fast jobb..

Problemet er det at vi har nettopp kjøpt oss hus og man blir jo veldig opptatt av sikkerhet i økonomien da. min samboer har en veldig bra jobb og tjener greit, så vi hadde greid oss på hans inntekt.. men er det noen som har verdt i min situasjon, burde vi vente med å slutte på p-pillen til jeg eventuelt får et lengre vikariat?

Hva har jeg eventuelt krav på?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville nok gått igjenon økonomien og sjekket kor mykje dokke hadde til å rutle med når du ikkje har jobb. Renta er på veg ned men den skal opp igjen.

Sjekk med nav kva du har krav på vedr. arbeidledighet og dersom barn på veg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...