Trollmora Skrevet 9. februar 2009 #1 Skrevet 9. februar 2009 I disse kalde tider fant jeg følgende sitat: En genser er et plagg som bæres av et barn når moren fryser. Ikke glem lue og stillongs til deg selv i dag, ha en strålende dag! Klæm fra
Gjest amandine Skrevet 9. februar 2009 #2 Skrevet 9. februar 2009 Så fint at noen har en god morgen! Nå sitter jeg foran pc og triller Knøttet i vognen med foten.. Har sovet tilsammen en time siden fredag og vasket utallige maskiner på 95 grader.... Omgangsyke herjer i heimen! I natt har jeg ammet med Knøttet i ene armkroken og bøtte i den andre mens jeg har hørt på Gubben som har herjet badet i ensom majestet... Jammen godt de andre ungene var mest syke fra torsdag ttil lørdag...nå er de bare slappe og såre.. Bakhagen er prydet av div effekter som må kastes, deriblant Vakkerungens cdspiller og to madrasser, en kasse med biler står frosset ned og venter på at mammaen skal bli frisk nok til å vaske... Å det var deilig å ha litt selvmedlidenhet! Stakkars meg i dag! Jeg tror jeg spyr
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå