Gå til innhold

engstelig jeg.... :o(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg testet positivt med både en digital og en vanlig test forrige helg og har hatt ømme bryster og oppblåst mage. Ellers har formen vært fin. Men i dag har jeg begynt å blø! Da jeg var gravid med datteren min sist hadde jeg litt svak blødning ca en uke etter mensen, men det var kun da jeg var på do. Denne gang synes jeg det virker som om det er mer. Og blodet er friskere. Begynner å bli bekylmret.... :o( Var ute og måkte snø i går og ble ganske sliten og vi holder på å pakke fordi vi skal flytte til helgen, men jeg har ikke stresset. Kan det har vær nok til at jeg nå mister babyen? Jeg har ikke vondt. Men må innrømme at jeg er skikkelig nervøs nå.... Sukk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei;-)

håper virkelig ikke at du mister, det er mange som har blødninger i 1.tri uten at noe er galt...og det er positivt at du ikke har smerter.og du skal vite at dersom det går galt, er det IKKE pga at du har pakket og måket snø...dersom fosteret er friskt vil det tåle den " påkjenningen".

det du kan gjøre er å få fastlegen til å måle hcg med noen dagers mellomrom, så ser du om stigningen er fin..ulempen er at ventetiden på testresultatene er litt lang...og jeg vet at det er forferdelig å gå rundt å vente.

ul er det ingen vits i å ta før uke 6 ca, for da begynner hjertet å slå...

jeg tror det er positivt at det er friskt blod..mener å ha hørt mange si det her inne før...da jeg mistet hadde jeg først brun utflod i et par uker, før jeg fikk kraftig blødning med masse klumper...hadde ikke mye smerter, men endel ubehag i rygg og eggstokker.

vet ikke om dette var til mye hjelp, for jeg vet at det er så grusomt å være usikker.ønsker deg lykke til, og håper den lille spiren har klamret seg godt fast;-)

Skrevet

Ja det er ikkeno særlig å site å være usikker. Jeg blør ikke mye, men nok til at jeg må bruke bind. Har ikke vondt og det taler jo bra. Jeg er i mors uke 6 nå i følge kalenderen her. Det er vel da man kan høre/se hjertelyden på ul da? Det har i hvertfall begynt å slå i følge de kyndige.

Holder senga i dag, så får jeg se hvordan det går utover dagen. Eventuelt ta kontakt med legen min i morgen...

Jeg har hatt en tydelig følelse av at det er en baby der nedi lenge nå. Har liksom en klomp i magen og den er litt hard nederst. Og denne kjenner jeg enda. Så det er bare å krysse fingrene og håpe at den holder seg fast. Jeg lover å holde meg mer i ro de neste ukene :o)

Tusen takk for svar :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...