elikatt -mamma til 4- Skrevet 9. februar 2009 #2 Skrevet 9. februar 2009 For førstegangsfødende er det vanlig at magen synker flere uker før fødselen, men det er ingen regel! Min har ikke sunket, og jeg har termin i morgen. :-)
Lykketroll 2;) Skrevet 9. februar 2009 #3 Skrevet 9. februar 2009 Første gang fødte jeg to uker over termin, og kan ikke si at noen gang så magen min synke. Var nok i fødsel kommet da det skjedde, og da fikk jeg visst helt andre ting å tenke på Denne gangen har den heller ikke sunket, og hodet er ikke festet. Har termin i dag, og de sier at hodet mest sannsynlig ikke kommer ned i bekkenet før åpningsriene er i gang. Det er visstnok ikke så uvanlig for flergangsfødende. Så for min del: om magen synker, er det nok definitivt et tegn på at noe er i ferd med å skje:))
Krepsen :) Skrevet 9. februar 2009 #4 Skrevet 9. februar 2009 Forrige gang sank magen min ca. 1 uke før termin, men ingenting skjedde, måtte settes i gang 14 dager over tiden. Med svigerinna mi var fødselen i gang under en uke etter at magen sank, så tror igrunn dette er veldig individuelt. Vi må nok bare smøre oss med store mengder tålmodighet og trøste oss med at før eller siden MÅ h*n komme ut derifra Lykke til
Clementine Skrevet 9. februar 2009 #5 Skrevet 9. februar 2009 Jeg er andregangs og magen sank forrige helg. 34 uker. Husker ikke forrige gang. Mamma sier at det er en gammel huskeregel at når magen synker, er det 4 uker igjen. Men det er tydeligvis ikke riktig i forhold til de andre som har svart her...
Lykketroll 2;) Skrevet 9. februar 2009 #6 Skrevet 9. februar 2009 Nei, la oss for all del håpe at det er feil:-D
Maria1978 Skrevet 9. februar 2009 Forfatter #7 Skrevet 9. februar 2009 Jeg håper din mor har rett! Magen sank drastisk i helgen og jeg har mye nedpress. Er i uke 35 i morgen så 4 uker fra nå hadde vært perfekt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå