Anonym bruker Skrevet 9. februar 2009 #1 Skrevet 9. februar 2009 Har aldri møtt fyren i "virkeligheten" så aner jo ikke hvordan han egentlig er. Men mitt inntrykk av ham er at han er utrolig PR kåt og ikke bryr seg så veldig mye om at han faktisk er en del av kongefamilien og at han dermed også burde holde kjeft innimellom. Hadde vært veldig fustrert om jeg hadde vært hans svigerfar eller kone....
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2009 #2 Skrevet 9. februar 2009 Kjære Marta Berta. Kanskje du ikke burde være så opptatt av hva alle andre syntes og mener om mannen din? Det viktigste er at du elsker han, vet du. Selv syntes jeg han er en genial forfatter og jeg gleder meg til neste bok. Etter min mening skal det være litt liv rundt kunstnere.
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2009 #3 Skrevet 9. februar 2009 ... jeg syns det er en uting å diskutere(/sladre om) folk, uansett som man kjenner dem eller ikke. Men kjenner man dem ikke, å vet bare det man vet igjenom media å hva andre har fortalt, blir det spesielt patetisk. Syns det sier veldig mye om folk, om de ikke har noe bedre å ta seg til, enn å sitte å diskutere andre.
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2009 #4 Skrevet 9. februar 2009 at han er en jævla drittsekk som burde være hjemme hos kone og barn, og ikke fly på byen hver helg som en ungkar.
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2009 #6 Skrevet 9. februar 2009 Nå må du ta pilla di Marta, du valgte ham selv vet du. Hvor mange innlegg skal du egentlig lage om din mann i dag?
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2009 #7 Skrevet 9. februar 2009 Jeg kjenner han ikke personlig, men syns han virker som en sympatisk og hyggelig person. Snakker kanskje mer enn han bør gjøre, men tror han er snill mot de han bryr seg om.
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2009 #8 Skrevet 9. februar 2009 Han er en kjærlig mann og far, og en fantastisk elsker. Kunstnertemperementet kommer stadig frem, og jeg elsker det :-) Klem og gode tanker til dere alle fra Märtha.
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2009 #9 Skrevet 9. februar 2009 Takk for det, takk for det! Jeg er den nye vin, vet du, vennen min!
Gjest VerdensHeldigsteMamma Skrevet 9. februar 2009 #10 Skrevet 9. februar 2009 Syns Ari er festlig, jeg:-) Har sansen for folk som er helt A4. Virker som en fri og lykkelig person.
Serial mom Skrevet 9. februar 2009 #11 Skrevet 9. februar 2009 Han ruler når han kliver ut av det gyldne buret sitt, hahaha:-))) Driter i fyren, men han lager god underholdning, så han må gjerne holde på for min del. Håper bare ikke han lager nytt servise, den påfugl-greia var til å grøsse av!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå