Anonym bruker Skrevet 8. februar 2009 #1 Skrevet 8. februar 2009 Tenker å ha vin , øl, brus og vann til middagen. Nå har vi sett på hva vi skal ha til festen og begnte å spekulere på om vi skal kutte ut vin og øl på festen på kvelden. Vi skal ha drinker, cognac, baylies, likør o.l. Hva synes dere om det?
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 9. februar 2009 #2 Skrevet 9. februar 2009 Det er helt opp til dere, men tenker at kanskje det blir et dyrere "gilde" med kun de sterkere drikkene (ikke öl og vin). Men noen er sikkert "mette" på öl og vin etter middagen også. Ville nok hatt litt öl og vin tilgjengelig i tilfelle noen önsker.
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2009 #3 Skrevet 9. februar 2009 Jeg synes det blir dumt uten øl og vin etter middagen. Rett og slett fordi det er ikke alle som ønsker å drikke sterkvin/sprit eller tåler det. Min mann tåler det rett og slett ikke - han blir en helt annen person som jeg absolutt ikke liker... Og med kun sprit vil det kunne utvikle seg til det reneste fylleslaget rimelig kjapt. Er det det dere ønsker?
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2009 #5 Skrevet 10. februar 2009 Hadde kuttet ut vinen, det får de jo til middag.
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2009 #6 Skrevet 12. februar 2009 Jeg hadde heller kuttet ut spriten. folk blir ofte så ufyselige når det blir mye sprit.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå