Anonym bruker Skrevet 8. februar 2009 #1 Skrevet 8. februar 2009 Vi skal leie ut, og jeg er usikker på hvor mye vi kan ta. Den er nyoppusset nå, med 4 soverom. Mulighet for å være ute, men ute-plassen er egentlig vår. Egen parkeringsplass, 2 minutters gange til sentrum (ikke Oslo, men en mindre by).
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2009 #2 Skrevet 9. februar 2009 Skulle FÅTT 10.000 i mnd for å bosette meg i byen!!! Men det er meg da...Dere får vel mellom 10 og 15.000, kommer jo ann på hvilken by..
Gjest Skrevet 9. februar 2009 #3 Skrevet 9. februar 2009 Må jo si hvilken by, da. Det er jo uansett anonymt.... Litt forskjell på Oslo/Stavanger og Odda, som ogå er en by.
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2009 #4 Skrevet 9. februar 2009 Det varierer utrolig mye alt etter hvilken by det er snakk om! Er det en universitetsby, hvordan er omlandet, kollektivtilbudet, barnehageplasser, skole, arbeidsmarked og generelt prisnivå i byen. Her i Tromsø kunne du nok fått mellom alt mellom 10000 og 17-18000, alt etter standard. Andre byer er prisene anderledes.
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2009 #5 Skrevet 9. februar 2009 Her jeg bor i et tettsted og ikke by hadde dere fått i hvertfall 12000 for en så stor leilighet som er nyoppusset og ligger i sentrum. Men gå inn på finn.no på eiendom og sammenlign:o) Og hadde anbefalt dere å bruke utleiemegleren:o) Lykke til med utleie:o)
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2009 #6 Skrevet 9. februar 2009 HI her. Vil ikke si hvilken by av personlige grunner. Men jeg kan si at det er mange barne- og ungdomsskoler her, en høyskole, endel videregående skoler. Mange barnehager. Men sentrum kan man gå gjennom på 20 min ca. Bra arbeidsmarked. Men tidligere har vi fått 5000, nå er den oppusset og vi tenkte mellom 6-8000 kr. Kanskje vi undervurderer det litt da, prismessig.
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2009 #7 Skrevet 9. februar 2009 I Oslo hadde du glatt fått 20.000. Er det et mindre sted, uansett 10.000. Hvis 4 studenter leier denne sammen, blir det uansett billig leie på hver.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå