Anonym bruker Skrevet 8. februar 2009 #1 Skrevet 8. februar 2009 Mannen min liker at jeg "tar han hardt"... noen flere som gjør det?
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2009 #2 Skrevet 8. februar 2009 ehhh... du mener i rompa? Tror ikke min er så lysten på det. Men for all del - have fun!
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2009 #3 Skrevet 27. februar 2009 Hallo! Er det ingen andre ute der? Ok da får i allefall jeg fortelle hva min mann liker! og først - jeg elsker å KNULLE mannen min! Hver gang jeg drar på meg strap-on renner det av fitta mi! Vi pleier å leke at jeg er pleiesykepleier og at mannen min er innlagt på pleiehjem. Jeg har en sexy sykepleierdrakt (hvit lakk) og alltid lange støvletter (hvit lakk dette også :-). Jeg har med varmt vaskevann og vasker mannen min fra topp til tå. Pikken får en real såpevask og etterhvert vasker jeg rompa hans grundig. Når rompa er ren :-) henter jeg fram kjøkkenhansker og krem og begynner å smøre inn analhullet hans. Etterhvert tar jeg fram forskjellige oljer og begynner å fingerpule han. Først med en finger så med flere. Etterhvert når analen hans er varm (og han klynker knull meg) så henter jeg fram dildoer og et par plugger som vi har. Han elsker spesielt en stor analplugg som vibrerer. Etterhvert tar jeg på meg strap-on min og knuller han til han kommer! Det som er så fantastisk er at han kan komme både en og to ganger med en enorm sprut uten at vi i det hele tatt rører pikken!!! Så ja - jeg elsker å knulle mannen min!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå