Anonym bruker Skrevet 8. februar 2009 #1 Skrevet 8. februar 2009 Kan vi bruke BSU til å betale lån med? Er så mye regninger. Plutselig måtte vi kjøpe ny bil så sparepengene gikk
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2009 #2 Skrevet 8. februar 2009 Du kan vel ta ut bsu pengene. Men da får dere aldri spare i bsu igjen. Mer enn det vet jeg ikke..
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2009 #3 Skrevet 8. februar 2009 Da må man jo skatte av pengene om man tar det ut. Tenkte betale lån med de istedet for da legger vi det jo inn i huslånet
___ Skrevet 8. februar 2009 #4 Skrevet 8. februar 2009 Dere kan bruke BSU til avdragene på huslån, men så vidt jeg vet ikke til rentene, men om dere gjør det kan dere ikke fortsette sparingen senere. Om dere bruker BSU pengene på noe annet enn huslånet må dere sansynligvis betale tilbake det dere tidliggere har fått i skattefradrag.
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2009 #5 Skrevet 8. februar 2009 Vi har hver vår BSU så det går greit. Får ringe banken og høre i morgen. Da slipper vi ligge på minus siden med regninger , Hater å ikke ligge i vater med regningene mine Takk for hjelpen:)
___ Skrevet 8. februar 2009 #6 Skrevet 8. februar 2009 Husk at det er beløpsgrense på BSU. Med hver deres avtale kan dere spare dobbelt så mye som om dere har bare en.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå