Gå til innhold

Hva tror dere jenter???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har IKM på fredag.

Denne måneden har jeg ikke brukt EL-test, noe jeg har gjort de 4 foregående måneder. Jeg har en syklus på 28 dager og EL har vært rundt dag 14.

Jeg hadde Mens den 17 januar sist. Siden gubben var bortreist til 31 januar så jeg ikke hensikten med å teste siden jeg regnet med at da var løpet kjørt. Dessuten ville det vært kjiipt å sitte hjemme med positiv EL-test mens han var i Østerike.

Han kom hjem 31 januar. Vi har hatt sengekos hver dag siden hjemkomst :-)

I går morges var jeg så kvalm at jeg orket ikke stå opp før langt på dag. Tenkte at nå var omgangssyken på tur. Heldigvis ga kvalmen seg på kvelden. Voknet i dag - og var kvalm! Hmmmm??? Hva er dette da?? Jeg er også hormonbombe så det holder. Sipper for den minste ting og biter hodet av dem som jeg mener ikke behandler meg bra. Men egentlig er jeg vel bare nærtakende. I dag f.eks ble jeg drittsur da gubben tok med seg middagen på stua for å se sport. Jeg har ikke snakket til han siden. Er bare sånn grrrrrr humør!

Ømme pupper har jeg også.

Men jeg kan vel ikke være gravid? Gubben kom hjem på dag 15 i syklus og skulle det mot all formodning ha blitt noe da, så er ikke det mer enn 9 dager siden. 8 i går. Vel tidlig med kvalme da eller?

Skal holde meg til fredag før jeg tester, men jeg undres nå fælt da...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Glemte å si at jeg også har hatt mye smertefulle stikkinger i livmoromerådet. Ikke lik menssmertene mine, for de er mer kontinuerlig. Stikkingene er som om noen setter en kniv i magen på meg. Skjønner ingenting jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...