Lykketroll med 2 småtroll Skrevet 8. februar 2009 #1 Skrevet 8. februar 2009 Mitt lille troll får kun mme, og spiser egentlig litt lite. Er litt liten. Har derfor blitt rådet til å begynne med grøt av helsesøster. Men, hvor mye drikker en på ca 4mnd egentlig? Min spiser aldri mer enn 150ml. Ganske ofte ikke mer enn ca 120-130. Han drikker godt under 1liter pr dag, tipper rundt 700ml. Så jeg lurer på hvor vanlig/uvanlig det er...
enogtoogtreogfire Skrevet 9. februar 2009 #3 Skrevet 9. februar 2009 Hei ! Det lurer i grunnen jeg også på. Mine tvillinger på 11 uker får også kin mme og får 6 flasker i døgnet med ca. 120 ml i hver, men det er ikke alltid de drikker opp alt da. Får i seg mellom 500-700 ml. døgnet. Har hørt at 15 % av kroppsvekten er en grei pekepinne. Mine veier nå ca. 4,5 kg og skal da ha 675 ml.i døgnet,men kan jo ikke tvinge de til å drikke heller. Uff skal ikke være lett dette her.
Lykketroll med 2 småtroll Skrevet 9. februar 2009 Forfatter #4 Skrevet 9. februar 2009 Ikke lett. Går jo ikke ann å tvangsfore heller. men han er rund og god, og har det fint, er tilfreds og fornøyd. Men tror jeg begynner med grøt ila uka nå! Blir spennende å se hva han synes om det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå