Matildesnusk + lille ups Skrevet 8. februar 2009 #1 Skrevet 8. februar 2009 Altså, er det noen her som lager blogg bare for seg selv? Det er ikke nøye for meg hvor mange som leser bloggen min (den bloggen jeg kanskje skal lage). Jeg er ganske interessert i interiør, og blogging er jo en fin måte å lagre bilder f eks av ting som inspirerer meg. En kan jo også skrive ut disse bildene og ha dem i en perm, men vet ikke om jeg gidder det. .. Noen her som tenker som meg? Er det teit syns dere?
Dr Mcstuffins Skrevet 8. februar 2009 #2 Skrevet 8. februar 2009 Egentlig ikke...er jo på en måte en moderne notatbok/dagbok! Så kan du jo selv velge om du vil at andre skal få innsyn eller ikke. Å så lenge det ikke er pikant og privat så er det jo ingen bakdeler med å ha det på nett..eller?
Shabby Cheap Chic Skrevet 8. februar 2009 #3 Skrevet 8. februar 2009 Jeg strikker og er interessert i interiør.. Bloggen min består av ymse ting og en del strikkeoppskrifter jeg har samla.. Gidder ikke å ha det i en perm alikevel. hehe.. Tenker litt som deg ja.. Min blogg er: www.janey84.blogspot.com Alle som vil kan lese bloggen min...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå