Anonym bruker Skrevet 8. februar 2009 #1 Skrevet 8. februar 2009 Hva mener du? Hvilken alder har du? Hvilken utdanning?
serin@ Skrevet 8. februar 2009 #2 Skrevet 8. februar 2009 Positiv, men da må det også være tillatt med diskre kors, jødestjerner osv. 25 Tar master innen religions vitenskap feltet. Bachlor i religion og interkulturell komunikasjon
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2009 #3 Skrevet 8. februar 2009 Hvorfor er det hundrevis av denne typen tråder? Har jeg gått glipp av en enorm samfunnsdebatt?
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2009 #4 Skrevet 8. februar 2009 enig med serin@, 25, har bare fullført vgs
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2009 #5 Skrevet 8. februar 2009 synes ikke noe om det er 32 år. yrkesretta utdanning. Blir helt feil å se en politi med hijab. Mister likssom respekten på en måte.
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2009 #6 Skrevet 8. februar 2009 Hahaha..."Mister likssom respekten på en måte."
serin@ Skrevet 8. februar 2009 #7 Skrevet 8. februar 2009 Jepp, vært masse om det her på vestlandet ihvertfall! Stavanger-aftenblad.no finner du masse artikkler om saken.
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2009 #8 Skrevet 8. februar 2009 å hva var så morsomt med det? Må si jeg synes det ser helt komisk ut politi med hijab. Så ja mister likssom litt respekten da ja.. Ser ikke like mye opp til en politi med hijab. Hvorfor jeg føler det sånn vet jeg ikke, sikkert for det ser helt komisk ut og helt feil.
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2009 #9 Skrevet 8. februar 2009 Jeg har liten respekten for mennesker som sier lissom...hahaha
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2009 #11 Skrevet 8. februar 2009 Det synes jeg er helt i orden :-) 32 år bachelor
~Afrodisiac~ Skrevet 8. februar 2009 #14 Skrevet 8. februar 2009 Synes det er helt greit, ganske likegyldig til saken faktisk. Synes det viktigste er at de gjør en god jobb, ikke hva de har på hodet mens de gjør den.. 22år Snart ferdig utdannet førskolelær.
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2009 #15 Skrevet 8. februar 2009 Totalt i mot det 34 år politijurist
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2009 #16 Skrevet 8. februar 2009 Ærlig talt, jeg er imot det. De har fått oss til å måtte slutte med bord bønn, kristen undervisning og ikke kan vi kødde med han derre muhamed og vi skal sitte med henna i fange og godta alt faenskapet dems moskeer i hue og ræva. Nei faen heller.
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2009 #17 Skrevet 9. februar 2009 Jeg er imot det! Ett sted går grensa, liksom.
Miss Misantrop Skrevet 9. februar 2009 #18 Skrevet 9. februar 2009 Jeg syntes ikke det er rom for individuellt utrykk i en uniform. Det være seg sivile, offentlige eller militære. Tjenestemenn bør ikke vekke antipatier eller sympatier. Jeg er 29 År Utdanning: Reallist, uio Yrkesrettet utdannelse etter dette.
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2009 #19 Skrevet 9. februar 2009 Fullstendig imot det. Tror de vil slite enormt med å få respekt både av kollegaer og av alle andre. Er man så troende at man MÅ buke hijab på jobb, så tror jeg de vil ha store etiske problemer med å utøve deler av politiyrket.
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2009 #20 Skrevet 9. februar 2009 Politiet skal ha autoritet og den mister de hvis uniformen skal være nærmest ulik for alle. Mht. religion. Om du ikke kan gå uten kors, hijab o.l så er ikke politiyrke noe for deg. Man må kunne legge dette hjemme når man går på jobb. 22 år Studerer Engelsk.
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2009 #21 Skrevet 9. februar 2009 Mener at politiet ikke skal ha en rolle i forhold til religion. De skal ha en nøytral rolle og være autoritær.
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2009 #22 Skrevet 9. februar 2009 Jeggir f rett og slett, så lenge de gjør jobben sin ordenrlig og riktig! 22 år Studerer medisin
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå