Gå til innhold

Trenger litt hjelp...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har gått på minipillen siden jeg fikk førstemann....begynte vell ca 7 uker etter fødsel eller noe sånn. Har ikke hatt mensen når jeg har gått på dem.

 

Nå har jeg sluttet (på onsdag er det 3 uker siden) fordi vi vil prøve på nr 2.

 

Vi har ikke begynt å prøve enda, så jeg er ikke gravid.....men jeg har enda ikke fått mensen?!

 

Noen som har opplevd det samme?

Når ville dere ha begynt å prøve? vente på mensen eller bare sette igang?

 

Hvis vi skal begynne å prøve, hvor ofte ville dere ha ahtt sex?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde bare satt igang jeg. Før vi fikk snuppa, så gikk jeg på p-piller, og det tok nesten nøyaktig ett år før jeg ble gravid. Nå vet jeg ikke om det er likt med minipillen.

 

Men kanskje også tatt en test for sikkerhet skyld, har jo hendt at noen har blitt gravid på minipillen. :)

 

Lykke til

Skrevet

jeg gikk på minipillen, og etter jeg sluttet med den tok det 3-4 uker før jeg fikk mensen igjen. så hadde jeg mensen en gang og ble gravid :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...