Erlinda Skrevet 8. februar 2009 #1 Skrevet 8. februar 2009 til de grader. Skal opereres i skulderen i morgen og er så nervøs at jeg tror jeg mister fattningen :-( Har aldri vært borti operasjon før, så dette er ikke noe jeg ser fram til :-( Er ikke sikker på hvorfor jeg er nervøs, men tror det er fordi at *jeg tror ikke jeg våkner etter narkosen *redd jeg kjenner at de holder på med skulderen *jeg har ikke kontrollen over kroppen selv. Tror det blir dårlig med søvn i natt. Alle sier det går greit og må si jeg føler meg pysete. Ei på over 35 skal gruve seg til slikt, men det er vel ikke værre det enn at noen har tannlegeskrekk vel???? La meg få en fødsel istedet .......... Må si jeg tenker på "Attpåklatten" når jeg skriver dette, da har jeg ikke noe å syte over egentlig. Vet ikke helt historien der jeg, men har skjønt det er triste greier :-( Sender masse varme tanker :-/
♥Snulder Skrevet 8. februar 2009 #2 Skrevet 8. februar 2009 Det er lov å grue seg for det ukjente! Men det går som regel bedre enn man forventer! Lykke til i morgen:=)
Reveenka Skrevet 8. februar 2009 #3 Skrevet 8. februar 2009 Er sikker på at det kommer til å gå bra - lykke til i morgen! Si fra at du gruer deg, så er de gjerne litt ekstra påpasselige med å forklare/"trøste" deg litt! c",)
Gjest Skrevet 9. februar 2009 #4 Skrevet 9. februar 2009 Nå er du vel alt inne.Men vil si lykke til alikevell =)) Helt klart at man kan grue seg.Men det går veldig bra skal du se. Håper arma funker som ny etter hvert.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 9. februar 2009 #5 Skrevet 9. februar 2009 Lykke til i dag! Det går helt sikkert fint:-) Er aldri gøy å bli lagt i narkose, da mister man jo all kontroll selv. Som regel så ender det finfint:-)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 9. februar 2009 #6 Skrevet 9. februar 2009 Du er vel allerde på vei inn til operasjone nå?? Men jeg kan si at jeg har god erfaring med narkose:-) (vært i narkose 3 ganger) Om det kan kalles "god erfaring" da? Det er aldri moro og skulle opereres, men det er jo tross alt jobben til kirurgen.... Det eneste jeg har som negativ erfaring er at jeg blir litt dårlig etter at jeg har kommet til meg selv. Kvalme og oppkast altså.. Men det tror jeg er ganske vanlig. Har en i familien som har operert begge skuldrene og han er veldig fornøyd med resultatet. Så jeg ønsker lykke til og håper alt går etter boka. Og du, her har ingen større problemer eller mer vondt enn andre:-) Det er faktisk ikke mulig å sammenligne problemer:-))
Attpåklatten :-)™ Skrevet 10. februar 2009 #7 Skrevet 10. februar 2009 Håper operasjonen gikk bra i går!
Gjest Skrevet 10. februar 2009 #8 Skrevet 10. februar 2009 Hallois på deg. Håper du nå sitter med ok arm uten mye vondt.Å at alt gikk som det skulle. God bedring !!
Superlis Skrevet 14. februar 2009 #9 Skrevet 14. februar 2009 Håper alt gikk bra med deg og armen, og at du blir fort bra igjen!!!!!
Karomamma Skrevet 14. februar 2009 #10 Skrevet 14. februar 2009 Hei Erlinda!! Håper operasjonen gikk bra!! Hva slags operasjon var det (hvis jeg kan spørre om det)? Jeg har nemlig noen skulderproblemer som jeg ikke blir helt kvitt, så jeg er bare litt nysgjerring. Du kan gjerne sende PM hvis du ikke vil skrive det her Håper uansett at det var vellykket og at du rett og slett bare tar det med ro akkurat nå. Regner med at armen må holdes unna PCen en stund GOD BEDRING!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå