Elin1980 Skrevet 8. februar 2009 #1 Skrevet 8. februar 2009 Når fødte dere i forhold til mens terminen og UL terminen?? Har mens termin 24 februar og UL termin 9 mars jeg, og er spent på hvilken av datoene som kommer nærmest
Celina og Emil + enimagen:) Skrevet 8. februar 2009 #2 Skrevet 8. februar 2009 hei! me nr.1 så fødte jeg 8dager før UL terminen, menstermin vet jeg ikke da jeg ikke viste at jeg var gravid.. me nr.2 så fødte jeg 1dag før UL termin å 8dager etter menstermin.. denne gangen har jeg menstermin 17.feb å UL 19.feb, men ifølge en synsk dame som svigermor går til på akupunktur behandling så skal jeg altså føde 22.feb..hehe.. håper virkelig ikke dette stemme, er bare så lei nå..
Skattimagen<3 Skrevet 8. februar 2009 #3 Skrevet 8. februar 2009 Jeg hadde UL 6 september og mens 11 september.. Fødte 15 september så gikk jo over begge jeg da.. =/
Elin1980 Skrevet 9. februar 2009 Forfatter #4 Skrevet 9. februar 2009 oi da har dere menstermin og ul termin ganske close da. jeg har 2 uker i mellom, så derfor er jordmor usikker på når terminen min er, skal til ny ul snart kanskje mensterminen min er nærmest, da kommer jo brått lille gutt snaaaaart....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå