Anonym bruker Skrevet 8. februar 2009 #1 Skrevet 8. februar 2009 Er det "teit" om begge foreldrene blir med? Er vel vanlig at iallefall èn er med eller?
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2009 #2 Skrevet 8. februar 2009 Ja i våre kretser er det helt vanlig, at ihvertfall en av foreldrene er med barnet i bursdag:)
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2009 #3 Skrevet 8. februar 2009 Vanlig her også, at minst en forelder er med.
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2009 #4 Skrevet 8. februar 2009 Jeg som skrev 21.52. Nei, jeg syns ikke det er teit om begge foreldrene er med, men pleier å sense litt på det i forkant. Kommer det mange barn, kan det jo bli trangt om plassen hvis begge foreldrene blir med.
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2009 #5 Skrevet 9. februar 2009 Eg hadde syns da var merkelig om da kom begge foreldra i bursdag, Kven som er bedt i bursdagen foreldra eller barnet. ? Me som forledre tar mykje plass og borna blir meir urolig når foreldra er med. Eg har sendt mine born åleiene i bursdag frå dei er 3 år.
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2009 #7 Skrevet 9. februar 2009 En av foreldrene om ikke vi begge er bedt. Sender ikke en 3.åring alene i bursdag. Vet ikke om hun får være alene når hun er 4 år heller. Vi får se. Kommer litt ann på hva hun selv vil.
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2009 #8 Skrevet 9. februar 2009 En av foreldrene. Om man har masse unger skal man ikke da tenke på å huse 2 foreldre per barn
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2009 #9 Skrevet 9. februar 2009 I barnehagebursdager hos oss er det 50-50 om foreldrene blir med eller ikke når barna er 3 år. Dersom foreldrene blir med, så er det bare en av de som er der. Når barna blir 4 år er det ingen som har med seg foreldrene i bursdag. Det er selvfølgelig litt anderledes når det er vennebursdager. Da er de flerste mødrene tilstede og også noen av fedrene.
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2009 #10 Skrevet 9. februar 2009 Hadde ikke sendt min 3-åring alene i besøk uten å være med selv. Stakkers den mammaen som skal servere,lage det festlig og så i tillegg skal holde styr på en haug med 3åringer! Synes begge foreldrene kan bli med om man kjenner de som har besøket - som man gjør om det er en vennebursdag. I de vennebursdagene vi har vært i har alltid begge foreldrene kommet for å ha det sosialt med de andre foreldrene (men da vet man i grunnen at det er i orden - selv om man ikke har spurt). Dette gjelder spesielt om flere enn ett barn er invitert fra familien (og som regel er jo alle søsken invitert). Når det gjelder barnehagebursdag så er ikke det vanlig her før barna er minst fire år, men da hadde vi nok bare gått en av oss. Spesielt ettersom den andre hadde vært hjemme med søsken.
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2009 #11 Skrevet 9. februar 2009 Det er vanlig at èn forelder er med en 3-åring på bursdag. Jeg hadde ikke latt min 3-åring være alene. Ser det er en her som skriver at på 4 års dag så er det det vanlig at barna er alene i bursdag. Men, det er ikke jeg vant til. Har vært i flere 4 års dager, og alle har hatt med seg mamma eller pappa. Gutten min feiret 5 års dag nå, og alle hadde med seg en forelder faktisk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå