08GULL+julispire2012 Skrevet 8. februar 2009 #1 Skrevet 8. februar 2009 ja det er sikkert dumt spm,men spørr likevel: han hadde omgangsyken før helgen.ble bra igjen,men i dag tidlig hadde han 1 ganske bløt bleie,ikke sånn skikkelig diare(helt vann) men bløt. ikke hatt noe mer i løpet av dagen,men bør jeg holde han hjemme i morgen?? har ikke gått så lenge i bhg,første barnet så må høre hva dere mener..
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 8. februar 2009 #2 Skrevet 8. februar 2009 Hadde holdt han hjemme..
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 8. februar 2009 #3 Skrevet 8. februar 2009 En bløt bleie er jo ikke det samme som diarè, og hvis han har vært frisk hele helga kan han gå i bhg i morgen. Du kan jo bare be de følge litt ekstra med han akkurat i morgen og be de ringe hvis det skulle være en minste ting. Og at du da er forberedt på å måtte hente =))
attpåklatt1 Skrevet 8. februar 2009 #4 Skrevet 8. februar 2009 Heisann! I barnehagen til minsten er det 48 timers regel. Dvs 48 timer etter siste oppkast el "diare" Men formen til barnet må man jo også vurdere, mener jeg.
serin@ Skrevet 8. februar 2009 #5 Skrevet 8. februar 2009 Jeg hadde holdt ham hjemme, men kansje lett for meg å si -er student Er jo antakligvis ikke noe, så om det er vannsklig å være hjemme en ekstra dag synes jeg du kan sende ham i barnehagen med god sannvittighet! Så sant almenn tilsanden hans også er bra da selvfølgelig Bløt avføring er jo ikke diare!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå