Anonym bruker Skrevet 8. februar 2009 #1 Skrevet 8. februar 2009 - Er det mulig å få en på 8 måneder til å ta smokk?Tips mottas med takk! - Hva spiser deres barn på 8 måneder? Kun grøt og evt middagsglass?
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2009 #3 Skrevet 8. februar 2009 nå er det snart 2 år siden mi var 8mnd, mi spiste vel vanlig middag most, middagsglass, frukt most, begynte vel med skiver omkring da tror jeg, grøt. vann, mme. lite tips til smokk - er du lur, bare la det være, det er et mareritt når de blir større, og skal ha den over alt og bare mas og kjas! midt beste råd til deg er å ikke gi smokk. men du får vurdere det selv. IKKE ta noe søtt på smokken, de blir lett"avhengig" og det ødelegger tennene!
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2009 #4 Skrevet 8. februar 2009 Takk for svaret ditt! Jeg har observert fra flere venninner at smokken er gull verdt. Den roer, den har en søvndyssende effekt, våkner babyen på natten er det bare å putte i smokken,også sover babyen videre med en gang osv osv. Venninnene mine sier at de ikke hadde klart seg uten smokken. Når min våkner om nettene har jeg ingenting å roe med annet enn armene mine og evt vann eller melk. Når min skal sove gråter han alltid litt før han sovner, på smokkebarna sovner de som regel med en gang. Derfor har jeg febrilsk prøvd smokken,uten hell. Jeg skjønner det du sier,og har faktisk vært rimelig fornøyd med at min aldri tok smokk,men nå for tiden er det så mye fokus med smokken i venneflokken min. Smokken er redningen tydeligvis. Jeg tviler på at jeg klarer å få h*n til å ta smokk nå,fordi h*n bare biter og tygger. Kanskje like greit da.. Hmm.. Angående maten så spiser h*n visst nesten det samme som din gjorde,bare uten vanlig middag som jeg selv har most. H*n får middagsglassene. ooops,det er visst fy fy har jeg fått inntrykk av. Ja ja,h*n vokser og gror:) HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå