Babydarling,og-Noah2010 Skrevet 8. februar 2009 #1 Skrevet 8. februar 2009 Skulle hatt IKM i dag,begynte med lett spotting i går men så skjedde det ikke noe mer.Hadde akkurat bestilt meg ett sett med nye tester så jeg tok en billig test-stav fikk svak skygge.Tok en CB og den var positiv,turte ikke tro helt på det så jeg testet på nytt i kveld.CB test den var positiv..... Ble veldig overrasket begge to,sluttet jo på p-piller i juli,men først nå bestemte vi oss for seriøst å prøve.Får jo litt dårlig samvittighet for dere som har prøvd så lenge.. Nå håper vi bare alt går bra Tør ikke juble helt enda..
blirjegsnartmamma Skrevet 8. februar 2009 #2 Skrevet 8. februar 2009 Gratulerer så mye!!!! Det er alle unnt å bli gravide Og så deilig at du slipper å vente i det uendelige!! Det går helt sikkert bra, slapp av og legg vekk bekymringene
~Tjorven,overtid~ Skrevet 8. februar 2009 #3 Skrevet 8. februar 2009 Gratulerer så mye med spiren!! Masse lykke til videre:)
BettyBe Skrevet 8. februar 2009 #4 Skrevet 8. februar 2009 Gratulerer! Krysser fingre for dere jeg! Synes ikke du skal ha dårlig samvittighet jeg, men heller glede deg over alt og ta livet med ro! Jeg gleder meg i allefal over å se at det går ann å få det til på "første forsøk" også, et herlig lyspunkt blandt alle disse mangegangsprøveperioderne som sliter her.. Føler selvfølgelig med alle dem også, men håper at jeg er like heldig som deg.. Går inn i min første pp nå i februar.. Et lite novembernurk hadde vært fint ja
Lotta2010x2012 Skrevet 9. februar 2009 #5 Skrevet 9. februar 2009 Gratulerer såååå mye:) Kos deg masse meg graviditeten, og du skal ikke dårlig samvitighet i det hele tatt:D Jeg håper ihvertfall på at det blir et 09 barn på meg:)
Bare blåbær Skrevet 9. februar 2009 #7 Skrevet 9. februar 2009 Gratulerer.... !!!!! Koselig å se at en kan bli gravid fort... Håper jeg også blir det, og at vi er mange flere som kommer tusslende etter deg.... Kos deg!
Babydarling,og-Noah2010 Skrevet 9. februar 2009 Forfatter #8 Skrevet 9. februar 2009 Takker så me,krysser fingrene for at det går bra og at dere kommer etter snart Lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå