2nj♥ Skrevet 8. februar 2009 #1 Skrevet 8. februar 2009 Når sånn ca er det vanlig å begynne med "voksendyne"???
❤ mamma til 2 ❤ Skrevet 8. februar 2009 #3 Skrevet 8. februar 2009 Den hoppa snuppa over, gikk fra sprinkel seng til 120 seng hun. Ville ikke ligge i skuvsenga, så da ble det stor dyne, hun var 18 mnd. Gutten gikk over til stor dyne når han var ca 3.
2nj♥ Skrevet 8. februar 2009 Forfatter #4 Skrevet 8. februar 2009 Ok. Har en på 3 år nemlig, og har lurt på om juniordyna kanskje er litt knapp til han..... Så da er det vel ut å shoppe dyne snart ja
Gjest Odin ♥ Tiril_min♥ Skrevet 8. februar 2009 #5 Skrevet 8. februar 2009 Gutten min fikk voksendyne nå i fire års gave.. skulle ha hatt det for leeenge siden, men har bare ikke fått søsa oss til å kjøpe nye til han før nå=) Junior dyna han er alt for liten nå.. rart kor fort tia går gitt=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå