Anonym bruker Skrevet 8. februar 2009 #1 Skrevet 8. februar 2009 er det mulig å bli gravid hvis du runker en gutt og han kanskje får sæd på fingrene også onanerer deg etterpå?? hvor stor er sjansen for det i så fall?
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2009 #5 Skrevet 8. februar 2009 Ikke hør på hu andre...meget liten sjanse for at du er gravid, men uansett...begynn på prevensjon så trenger du ikke å bekymre deg om slike ting mer:o) Lykke til:o)
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2009 #6 Skrevet 8. februar 2009 tusen takk! håper det du sier stemmer....
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2009 #7 Skrevet 9. februar 2009 hahahah, unnskykd at jeg ler, men dette minnet med så vannvittig om "Mona og Mikkel" i TOPP bladet:p Har lest flere innlegg der unger på 13 har lurt på dette, samt om man blir gravid av å svelge sæd:p
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2009 #8 Skrevet 9. februar 2009 så da mener du det ikke er mulig omtrent?? selv om en skulle treffe på eggløsning?? er i en litt spesiell situasjon skjønner du!
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2009 #9 Skrevet 9. februar 2009 noen fler som har peiling?? vær så snill!!!
Gjest Skrevet 9. februar 2009 #10 Skrevet 9. februar 2009 Tja, i samfunn hvor kvinner omskjæres og sys sammen så det holder er den eneste måten hun kan bli gravid på at mannen ejakulerer over det lille hullet som er lagd sånn at hun kan få urinere ... så helt umulig er det neppe. Uansett er det vel smartere å ta en angrepille enn å spørre ufaglærte på et forum om råd når det er snakk om noe så viktig som graviditet.
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2009 #11 Skrevet 9. februar 2009 hadde gjort det hadde jeg bare tenkt på det før... er nemlig gravid. jeg og mannen var uforsiktige en gang, men sent i forhold til eggløsning egentlig. men før dette har jeg vært urtolig dum og altså gjort dette m en annen mann. noe jeg angrer fryktelig på og vil aldri gjøre d igjen. jeg og mannen (min) har to barn fra før og jeg elsker han og angrer sååå mye, men vil ikke si noe da det kan ødelegge både for oss og barna. plutselig kom jeg til å tenke på om dette kan ha gjort meg gravid og ikke mannen min, skjønner?? så dumt så dumt! uff....
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2009 #12 Skrevet 9. februar 2009 Ja det er en veldig liten sjanse for at du kan bli gravid slik. Til hun siste. De spretter opp damen når hun blir gift og skal ha sex med ektemannen.
Gjest Skrevet 9. februar 2009 #13 Skrevet 9. februar 2009 Nei, ikke alltid. Det er også stammer hvor de foretrekker å ha damen "lukket", men det er visst vanskelig å bli gravid ... om det jeg har lest stemmer da, men prat heller med legen din du HI, sannsynligvis er det lite å bekymre seg for!
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2009 #14 Skrevet 9. februar 2009 og syr igjen etter sex, for at det skal være trangt for mannen, som spjærer henne opp gang på gang
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2009 #15 Skrevet 9. februar 2009 det tør jeg ikke.. gud som jeg angrer! en annen ting er at jeg testet positivt sånn at det skulle passe med mannen min... noen dager før slo den ikke ut, så det er jo et GODT tegn da. selv om en skulle tro eggløsninga var rundt den tiden m den andre mannen. var jo ikke sånn at han hadde noe synlig på hendene eller no heller. pleier ikke ha særlig regelmessig mens heller, så det kan jo hjelpe meg. burde jeg si noe til mannen som kan ende med å ødelegge alt? eller burde jeg ikke siden jeg VET at noe sånnt aldri kan skje igjen?? dummeste jeg NOEN gang har gjort... grusomt!
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2009 #16 Skrevet 9. februar 2009 Det er så og si helt sikkert at det er mannen din som er faren. Ikke finn på å si noe til ham, da ødelegger du forholdet ditt. Slapp av og nyt barnet i magen og familien din. Du var utrolig dum, men gjort er gjort. Nå må du tenke på det beste for familien din, og i dette tilfellet har virkelig mannen din best av å ikke vite noe.
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2009 #17 Skrevet 9. februar 2009 TAKK TAKK TAKK!!!!! Tusen takk!!! håper jeg klarer å glemme dette, hadde vært så fryktelig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå