Gå til innhold

ang å kjenne liv..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i uke 16 nå og venter barn nr fire. Jeg husker ikke når jeg kjente liv med de andre, men innbiller meg at jeg skulle kjent noe nå??

Jeg kjenner ingeting og har heller ikke noe mage å snakke om.

Grunn til bekymring?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tror ikke det er grunn til bekymring. Vi er alle så forskjellige. Har vel med hvor ømfintlig man er der nede kanskje. En venninde av meg kjente ikke noe før nermere uke 20.. Har du ikke vært hos lege og evt hørt etter hjertelyd da?

Skrevet

Nei det tror jeg ikke. Det kommer jo an på hvor morkaken ligger og styrken i magemusklene, dessuten så er uke 16 tidlig uansett for mange. Jeg er i uke 16 og troooor jeg har kjent liv, men er ikke sikker. Så det er normalt.

Skrevet

Helt normalt! Jeg tror jeg kjente liv ca. uke 16, men det er så lite at du er usikker på hva det er du kjenner.

Er andregangsfødende, og det var først etter UL i uke 19 at jeg kjente daglig liv. I følge legen er det vanlig å ikke kjenne liv før uke 20.

Skrevet

Var hos lege i uke 9 og davar det for tidlig å høre noe... Skal på ul 2. mars. jeg leste på siden her på bim at nå (i uke 16) kunne far også muligens kjenne babyen.... det var da jeg begynte å tenke....

Skrevet

mirakelbaby: du fikk vel se hjertebank og en liten sprellende baby på UL? Jeg tror ikke det er grunn til bekymring

Skrevet

det kommer veldig ann på hvordan babyen ligger inni magen om når tid man kjenner noe. + at fostervannet er også med på å dempe spark. Vet om flergangsfødende som ikke har kjent noe før utti uke 20..jeg er førstegang og jeg kjente noe førstegang da jeg var 17 uker, men da jeg kom i uke 20 begynte det å skje mye. Nå er jeg i uke 23 og begynner å merke hviletider og aktive tider til mere faste tider av døgnet.

I begynnelsen kan man gå å føle at man ikke er gravid...

Har også er veninne som ikke kjente noe før hun var utti uke 22 og bukte sine vanlige XS klær frem til 7 mnd, da begynte hun å få mage. Hun bar babyen så langt inni på en måte...

Skrevet

Jeg er også i uke 16 og venter nr.3.Tror jeg har kjent liv et par ganger siste uka men er ikke sikker på om det er det :)Men er ikke så bekymret for er fremdeles kvalm og magen ser ut som jeg skulle vært 6 mnd på vei..

Med de to første har jeg ikke kjent liv før rundt UL tid..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...