Anonym bruker Skrevet 8. februar 2009 #1 Skrevet 8. februar 2009 fødte for ca 2 mnd siden. magen min ble helt flat og stram dagen etter fødselen. jeg har ikke gått inn for å slanke meg eller noe, men likevel så har jeg gått fra str 28 til str 24 i bukser. det gjør jo ikke meg noe da.. litt kjipt å være så formløs da. det er ikke så gøy, men blir nok bedre når jeg får trent litt.. men så er det jo det da.. folk tror jeg har spiseproblemer. for de mener det er tøys at lille reagerer på ting jeg spiser. har måtte kuttet ut en del. men det er jo også sunne ting da.. å samboeren maser om at jeg ikke må bli tynnere. men i alle dager. jeg spiser masse masse. jeg har masse melk også. hadde jeg slanket meg så hadde jo melka forsvunnet. får liksom høre dette hver dag. er ikke det normalt å gå ned i vekt når en ammer da?
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2009 #2 Skrevet 8. februar 2009 Har du mistet hoftene dine eller? Trodde ikke man kunne miste så mye rundt livet jeg. Og heller ikke at man får tak i bukser i str. 24. 25 er minste jeg har sett, og de er SMÅ!
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2009 #3 Skrevet 8. februar 2009 de er små ja.. har aldri gått i skinny jeans før, men nå er det det eneste som ikke ser ut som sånne saggebukser på meg.. føler jeg ser ut som en tiåring :S HI
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2009 #4 Skrevet 8. februar 2009 Huff, og jeg som syns jeg er liten. 166 høy og veier vel 47-48 tror jeg. Bruker 27 i bukser, for jeg må ha plass til hoftene og rumpa. Det er jo det eneste jeg har på kroppen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå