Lektor Doppler med tillegg Skrevet 8. februar 2009 #1 Skrevet 8. februar 2009 Jeg har fått nye ski. Madshus Nanosonic. Håndplukket til meg fra fabrikken med tanke på lengde og spenn. Gleder meg til å få dem fra preparering (varmeskap). Da skal det bli fart i løypa.
Gjest Skrevet 8. februar 2009 #2 Skrevet 8. februar 2009 Jeg har fått en fantastisk kosedag med familien! Sove lenge, vekket til en deilig frokost, vært ute og kost oss i snøen alle mann, sluppet bleieskift og mannen tar leggingen =) Vi gir ikke gaver til mors/farsdag, men gjør stas på den andre i form av å sove lenge og få velge frokost. Om ungene lager noe i tillegg, så er det jo bare helt supert! ;-)
Renate :-) Skrevet 8. februar 2009 #3 Skrevet 8. februar 2009 Jeg fikk en nøkkelring med en liten digital fotoramme med masse bilder av familien (bildet bytter etter et par sekunder). Fantastisk flott gave, hadde egentlig bare ønsket meg en kosedag selv, men det og fikk jeg, kjekt :-)
Tøysetipp Skrevet 8. februar 2009 #4 Skrevet 8. februar 2009 Jeg fikk en spysyk unge hele natten, to andre unger på overnatting som også overværte sirkuset på hovedværelset. Søte tegninger på morgekvisten og yndligsparfymen min fra arvingen. Deretter var jeg i løpestreng fra toalettet-kjøkkenet-stuen. Mm.. My kinda of day;-)
Gjest Skrevet 8. februar 2009 #5 Skrevet 8. februar 2009 Da jeg sto opp lå det en pakke, 1 pose smash, en pose med eventyrlige biter, 4 flax lodd og ti roser på kjøkkenbordet ( sambo gikk på jobb kl 4 i natt, så han hadde lagt det frem siden barna er litt for små til å gi de selv) I pakken var det en bok, og vimsen min hadde faktisk funnet en bok av en forfatter jeg virkelig liker, eneste negative var at jeg fikk den samme boken til bursdagen min i sommer, av han:) Men får bytte i morgen, kjempe fornøyd jeg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå