Gå til innhold

LØS MAGE, ALT GÅR RETT GJENNOM, HJEEEELP!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har slitt med løs mage de siste to ukene. er 12 uker på vei. Har ikke helt flytende bæsj men er løs liksom. sikkert halvparten er slim. (sorry detaljer.) Må løpe på do en gang i timen, og resten av tiden klarer jeg ikke noe annet enn å ligge på magen i sengen. Noen som har peiling? opplevd noe lignende? er så utrolig sliten av dette no, har ikke tid tilå holde på slik,er fulltids student. :/ Har vært hos legen 2 ganger, hun tok noen Søliaki tester og noen andre prøver, men har ikke hørt noe. Satt meg også på flytende kur i tre dager, men hjalp ikke. Alt jeg spiser går rett gjennom og kommer ut i løpet av en time, sitter på do sikkert et kvarter hver gang. magen min presser alt den kan selv når magen min er tom. Akkurat som når man spyr, har ingen kontroll. STRESS!!! Trenger hjelp folkens.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du prøvd ido-form?

Dette har ALLTID fungert innen noen timer når hundene får ekstrem diarè/løs mage.. Om dette ikke fungerer er det hvertfall ikke tarmfloraen det er noe i veien med! Da kan det være snakk om en infeksjon...

Jeg må presisere at dette er min erfaring med årelangt hundehold, jeg er ikke lege eller utdannet innenfor helsefaget (enn så lenge).

Jeg ville anbefalt at du prøver ido-form (ikke skadelig for foster), dersom du ikke får hjelp/info fra legen din i morgen tidlig....

Dersom du ikke merker bedring i løpet av 12 timer, burde du mase på legen din...

GOD bedring arme deg!! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...