Moi 32 Skrevet 8. februar 2009 #1 Skrevet 8. februar 2009 Er det noen som har noen tips om hvor jeg kan få tak i SKIKKELIG parkdress for voksne, med olje på knærne og baken, strikk nederst i bena og strikk under skoene?? Lei av dårlige dresser for voksne når vi skal ut og leke med barna..
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 8. februar 2009 #2 Skrevet 8. februar 2009 Sjekk der de har scooter-bekledning (snøskuter) Vi hadde en skikkelig scooterdress til gutta, og den var av sinnssyk bra kvalitet.
3b@rnsmor-30* Skrevet 8. februar 2009 #3 Skrevet 8. februar 2009 nei det vet jeg jammen ikke.. men tenkte at det er jo ikke værre enn å kjøpe seg en varmedress og spraye den med imprignering og sy på en strikk under beina.... eller???
lisje marthemora Skrevet 8. februar 2009 #4 Skrevet 8. februar 2009 jeg har en dress som heter UNIVERN PROTEK er kjempefornøyd . Til og med jenta og gutten min på 12 og 14 år godtar desse. http://www.univern.no/site/Default.aspx?mid=3&miid=36 Jeg har kjøp de på en butikk de selger fiskeutstyr og div andre arbeidsklær til fiske/sjø-næringen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå