Gå til innhold

Treff for gravide med termin Mars/April/mai Trondheim?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Ønsker å bli kjent med flere i samme situasjon.. Har vært på treff med Byåsen jenter..Men synes det kan være greit å bli kjent med noen fra andre kanter av byen oxo=) Men det virker som det er litt "slappt"oppmøte og folk kvier seg for å si HEI=) Kom igjen da!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vil gjerne:) Har termin 8 mai, flyttet til Heimdal på mars i fjor og har to gutter på to og tre år:)

Gleder meg allerede..:) Spennende å bli kjent med nye folk og vi har ihvertfall en ting felles å snakke om:)Nemlig magene vårres;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ojj så bra!! Så du er igang med 3 mann..Det er jammen meg ikke verst:) Jeg har en gutt på 2 og et halvt år og venter ei "snuppelure" dersom ultralyd er 100% sikkert!!! Ja, jeg gleder meg jeg også-dagene går fort og i mellomtiden kan man jo slå ihjel litt tid med gravid-snakk=) Det blir et treff for Byåsen jenter nå Torsdag 12 Feb på Egon.. Bli med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhh... så spennende:) På samme alder sønnen din å mine da:) Ja, men kan jeg bli me der da?? Hører jo ikke til Byåsen jeg???:S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tror jeg ikke skulle være noe problem.. Jeg bor på Byåsen for øyeblikket,men står på flyttefot-artig å møtes alikevel da.. Termin rundt samme tid og greier!!! Bare å bli med det=) 12 feb-på Egon i Søndre kl.12.. ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...