mai mammaen til to Skrevet 8. februar 2009 #1 Skrevet 8. februar 2009 utrolig morsomt. sinnsykt glad det ikke er meg. haha..
3b@rnsmor-30* Skrevet 8. februar 2009 #2 Skrevet 8. februar 2009 ja ser på.. men vet ikke helt om dette er humor for meg altså.. sitter med en følelse av at det er litt for dumt liksom... enda ikke flira jeg..
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 8. februar 2009 #4 Skrevet 8. februar 2009 HAHA!! Ler meg ihjel!! De er jo helt gal!!!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå