wirre;o) Skrevet 8. februar 2009 #1 Skrevet 8. februar 2009 Jeg bare lurer på om "folk" gir febernedsettende da? Hun har hatt bursdagselskap i dag så hun er utslitt av det også. Stakkers, oppdaget ikke at hun hadde feber før gjestene gikk...
Marius og Jonas! Skrevet 8. februar 2009 #2 Skrevet 8. februar 2009 Gir ikke Knerten Paracet før jeg ser at han trenger det, dvs at allmenne tilstanden hans er dårlig. Da er tempen vanligvis rundt 39. Syns ikke man skal gi medisin bare fordi de har feber, gi det når de trenger det heller. En temperatur på 38grader er jo ikke farlig, men klart man skal se det an! God bedring!
Kamomille Skrevet 8. februar 2009 #3 Skrevet 8. februar 2009 Jeg gir når almenntilstanden tilsier det - dvs når de viser stort utbehag - uansett om feberen er 38 eller 40. Gir ikke febernedsettende kun fordi feberen er høy.
3b@rnsmor-30* Skrevet 8. februar 2009 #4 Skrevet 8. februar 2009 jeg ser ofte an allmenntilstanden jeg.. synes den kanskje er vel så viktig som hvor høy tempen er... så er de skikkelig slappe og dårlige og har vondt noe sted hadde jeg gitt det.. men ellers hadde jeg drøya det..
3b@rnsmor-30* Skrevet 8. februar 2009 #5 Skrevet 8. februar 2009 kamomille over her forklarte det egentlig bedre enn meg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå