Tøysetipp Skrevet 8. februar 2009 #1 Skrevet 8. februar 2009 Som ble utsatt for blind vold i går, og ser nesten ugjenkjennelig ut på ene siden av ansiktet. Arvingen er nødt til å være hos sin far, da jeg en uke i året ikke kan være borte fra studiene og hun er syk. Han er i god form og hevder han ikke har vondt annet enn at det er ømt. Men, ble jo litt betenkt overfor arvingen når hun ble redd da han skulle gi henne en klem. Jeg har vært hos ham og lagt henne, og hun sitter på fanget hans etc. så da skal jeg prøve å roe hønemornervene mine. Uff.
nicknavn Skrevet 8. februar 2009 #2 Skrevet 8. februar 2009 Sier du at barnet ditt har vært utsatt for "blind vold" av sin far? Og du lar barnet være der i en uke? Eller tøyser du nå?
Turid Laila Skrevet 8. februar 2009 #3 Skrevet 8. februar 2009 Var vel far som ble utsatt for blind vold i går, og derfor er litt mørbanket og gul og blå.
Silja FullFres McQueen Skrevet 8. februar 2009 #4 Skrevet 8. februar 2009 Hun mente jo at faren ble utsatt for blind vold da... =P Og herlighet, stakkars V... =/ Og stakkars M oxo da, hun ble sikkert litt skremt. Det er jo ikke slik han ser ut til vanlig.. Men så fort hun finner ut at det ER gode, gamle pappa som gjemmer seg bak blåflekkene, så går det så fint så! =) *klem*
Gjest Skrevet 8. februar 2009 #6 Skrevet 8. februar 2009 Enig med Silja. Hun er jo så stor nå at hun nok forstår at det er han som har "slått seg". Stakkars han da :-(
Tøysetipp Skrevet 8. februar 2009 Forfatter #8 Skrevet 8. februar 2009 Gudamei, Vitago. Ja, det er synd på han. Og jeg fatter ikke at folk kan være så harry å slå. Men, folk som tyller i seg bolerstoff har ikke mye hverken mye mellom øra eller i loffen. Han fikk seg en skikkelig trøkk seksten. Hm, ja, hun skjønner nok at det er den samme pappaen. Men, jeg lider av kronisk dårlig samvittighet.. så.
nicknavn Skrevet 8. februar 2009 #9 Skrevet 8. februar 2009 Sorry at jeg tok feil, jeg leste det du skrev og tolket det feil. Håper ikke du ble fryktelig lei deg for at jeg skrev det jeg skrev, skjønner jo nå at det er faren som har fått juling, håper ikke han fikk noen alvorlige skader, skjønner at barnet ditt er redd, skremmende å se skader. Sorry igjen.
Mom2Two Skrevet 8. februar 2009 #10 Skrevet 8. februar 2009 Stakkar jenta di! Men hun blir kanskje vant til å se ham MED skadene, og da går det kanskje bedre? Stakkar eksen også... Huff, bolere er syke i huet...Man blir helt ødelagt av det. Dessuten er det ganske mange mennesker som aldri burde drukket alkohol.
Tøysetipp Skrevet 8. februar 2009 Forfatter #11 Skrevet 8. februar 2009 No harm done Vitago;-) Ja, det er så vanvittig mange harry folk alstå. Og som du sier- ikke burde drukket alkohol. Bolere er jo ikke akkurat kjent for å være de som stod først i køen for å si det sånn. Grøss.
Mom2Two Skrevet 8. februar 2009 #12 Skrevet 8. februar 2009 Man må være ganske tett i pappen for å begynne med noe slikt, man vet jo skadevirkningene.. Aggressivitet, dårlig impulskontroll osv. De er jo noen tikkende bomber. Håper han blir tatt, han som slo!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå